Search
Now showing items 1-9 of 9
Робочий зошит для самостійної роботи студентів 2-го курсу факультету педагогіки, психології та соціальної роботи напряму підготовки «Дошкільна освіта» з курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку»
(Чернівці : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2019)
Робочий зошит призначений студентам для виконання самостійної роботи та орієнтований на забезпечення їх необхідним матеріалом для такого виду робіт.
Переказ як засіб формування монологічної компетентності у старших дошкільників
(2021)
Оволодіння монологічним мовленням є необхідним ступенем розвитку мовлення дошкільників, оскільки саме при побудові монологу найбільшою мірою виявляються їх мовленнєві вміння. Монологічне мовлення вважається більш складною ...
Розвивальні ігрові технології в логопедичній роботі з дітьми старшого дошкільного віку
(2021)
Розвивальні ігрові технології в логопедичній роботі з дітьми зорієнтовано на побудову нових моделей взаємодії дорослого і дитини. Увагу вчених і практиків зосереджено саме на особливостях та закономірностях їх впровадження ...
Використання методу проєктів у підготовці майбутніх педагогів до діяльності в інклюзивному освітньому середовищі
(2021)
В сучасній освіті інтерес до проектного навчання відновлено, його застосовують та розглядають як один з перспективних напрямків педагогіки.
Метод проектів вважається доцільним в межах вивчення окремих дисциплін, здебільшого ...
Організація корекційно-логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища
(2021)
Важливою умовою успішного переходу до інклюзивного навчання як процесу і результату включення (об’єднання) дітей із особливостями освітніми потребами (ООП) та дітей, які не мають таких порушень, до навчання в одній групі ...
Підготовка майбутніх вихователів до використання інтерактивних методів навчання на заняттях логіко математичного розвитку в сучасних закладах дошкільної освіти
(2021)
Впровадження в освітній процес інтерактивних технологій у цікавій для дітей дошкільного віку формі дає можливість розв’язувати завдання мовленнєвого, логічного, екологічного, естетичного розвитку, а ще допомагає розвивати ...
Формування пізнавальних інтересів у дітей старшого дошкільного віку в навчально-ігровому середовищі
(2021)
Створення навчально-ігрового середовища у сучасному закладі дошкільної освіти потребує комплексного підходу, який враховує усі напрями Базового компоненту дошкільної освіти (розвиток особистості загалом, сенсорно-пізнавальний ...
Форми логопедичної допомоги дітям з порушенням мовлення в Україні: історичний аспект
(2021)
Однією з актуальних проблем сьогодення стало неухильне зростання кількості дітей з порушеннями розвитку. Протягом останнього десятиліття спостерігається значне збільшення кількості дошкільників, в яких недостатньо сформовані ...
Розвиток мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності
(2021)
Проблема мовленнєвого спілкування в дошкільному віці була і залишається предметом численних досліджень, які висвітлювали її значення в процесі спілкування дитини з іншими, у розвитку психічних процесів, репродуктивного ...