Пошук
Зараз показуються 1-6 з 6
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В ПОЛЬЩІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
(Видавничий дім «Гельветика», 2021)
У статті охарактеризовано дефініції понять «інклюзивна освіта», «інклюзивне освітнє середовище», «соціальна інклюзія», «індивідуалізація». Стаття присвячена теоретичному аналізу сутності інклюзивної освіти в
Республіці ...
Використання елементів методики М. Монтессорі в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО.
(Primedia E-launch LLC, 2021-03)
Стаття присвячена теоретичному аналізу використання елементів методики М. Монтессорі при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Науковці визначають сутність поняття інклюзії, дітей з особливими освітніми потребами, ...
Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку: колективна монографія у 2 частинах. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні.
(Чернівці: Технодрук, 2021)
У колективній монографії проаналізовано теоретичні та прикладні питання організації освітньої та соціальної інклюзії осіб з особливостями розвитку. Співавтори першого розділу доводять про важливість якісної управлінської, ...
Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 22 листопада 2019 р.)
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2019)
Збірник підготовлено за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції «Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії», яка відбулась на базі факультету педагогіки, психології ...
Формування готовності майбутніх вихователів до створення та організації інклюзивного освітнього середовища
(2021)
Впродовж останніх років підходи до забезпечення якісної освіти дітей з ООП знайшли відображення у нормативно-законодавчих документах Міністерства освіти і науки України, а також рішенням уряду запроваджено удосконалення ...
Педагогіка партнерства в інклюзивному освітньому середовищі: базові орієнтири
(Гордійчук О.Є., Маркевич В. Педагогіка партнерства в інклюзивному освітньому середовищі: базові орієнтири. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. С. 147-148., 2023)
Актуальність окресленої науково-практичної проблеми
пов'язана з активним упровадженням інклюзивної освіти в ЗЗСО
України. А школа зобов’язується надати кожному здобувачу
освіти всі необхідні послуги для успішного навчання. ...