Show simple item record

dc.contributor.authorДудко, Михайло
dc.contributor.authorМартинюк, Оксана
dc.contributor.authorЛазакович, Юлія
dc.contributor.authorКошура, Андрій
dc.date.accessioned2021-11-23T14:45:02Z
dc.date.available2021-11-23T14:45:02Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationMykhailo Dudko, Oksana Martyniuk, Yulia Lazakovych, Andrii Koshura Онтокінезіологічний підхід до процесу фізичного виховання студентів. Фізичне виховання, спорт і культура здоров ’я у сучасному суспільстві. Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. Луцьк, (3(55), 2021. С. 15-21uk_UA
dc.identifier.issn2220-7481
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2338
dc.description.abstractОнтокінезіологічний підхід до фізичного виховання ґрунтується на усвідомленні складнощів рухової діяльності, оволодіння основами системного підходу до аналізу складних явищ м’язових рухів у всіх проявах. Мета дослідженняполягала в теоретико-методологічному обґрунтуванні застосування онтокінезіологічного підходу до фізичного виховання студентів. Матеріал та методи.У ході наукової роботи проводили аналіз і синтез філософської, психологічної, педагогічної, загальнонаукової літератури, абстрагування й конкретизацію. Результати.Установлено, що такий підхід, розглянуто як метапредметний як базис спортивної науки, може використовуватися для побудови систему фізичного виховання студентів, що враховує інтеграцію інтелекту-альних і рухових здібностей у процесі фізичного виховання. Охарактеризовано поняття «кінезіологічний потенціал» та кінезіологічні компетентності. Розглянуто теоретико-методичниі підходи до розуміння кінезіо-логічних компетентностей, а саме антропологічний, культурологічний, особистісно-діяльнісний і компетент-нісний. Означено, що кожен підхід як підсистема включає обов’язкові елементи: поняття, принципи, форми й методи. Визначено основні педагогічні принципи фізичного виховання студентів. Висновки.Отже, педагогічна система фізичного виховання студентів, заснована на онтокінезіологічному підході, являє собою інтегративну єдність антропологічного, культурологічного, особистісно-діяльнісного й компетентнісного підходів, що сприяють досягненню поставленої освітньої мети. Системоутворювальним фактором побудови цієї системи є мета її функціонування –формування кінезіологічних компетентності студентів, що розглядається як здатність і готовність особистості до саморозвитку та самовдосконалення свого кінезіологічного потенціалу, що більшою мірою відповідає сучасним вимогам процесу фізичного виховання у вищій школі.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВолин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. Луцькuk_UA
dc.subjectстуденти,онтокінезіологічний підхід, фізичне виховання.uk_UA
dc.titleОНТОКІНЕЗІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record