Показати скорочений опис матеріалу
ОНТОКІНЕЗІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ
dc.contributor.author | Дудко, Михайло | |
dc.contributor.author | Мартинюк, Оксана | |
dc.contributor.author | Лазакович, Юлія | |
dc.contributor.author | Кошура, Андрій | |
dc.date.accessioned | 2021-11-23T14:45:02Z | |
dc.date.available | 2021-11-23T14:45:02Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Mykhailo Dudko, Oksana Martyniuk, Yulia Lazakovych, Andrii Koshura Онтокінезіологічний підхід до процесу фізичного виховання студентів. Фізичне виховання, спорт і культура здоров ’я у сучасному суспільстві. Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. Луцьк, (3(55), 2021. С. 15-21 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2220-7481 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2338 | |
dc.description.abstract | Онтокінезіологічний підхід до фізичного виховання ґрунтується на усвідомленні складнощів рухової діяльності, оволодіння основами системного підходу до аналізу складних явищ м’язових рухів у всіх проявах. Мета дослідженняполягала в теоретико-методологічному обґрунтуванні застосування онтокінезіологічного підходу до фізичного виховання студентів. Матеріал та методи.У ході наукової роботи проводили аналіз і синтез філософської, психологічної, педагогічної, загальнонаукової літератури, абстрагування й конкретизацію. Результати.Установлено, що такий підхід, розглянуто як метапредметний як базис спортивної науки, може використовуватися для побудови систему фізичного виховання студентів, що враховує інтеграцію інтелекту-альних і рухових здібностей у процесі фізичного виховання. Охарактеризовано поняття «кінезіологічний потенціал» та кінезіологічні компетентності. Розглянуто теоретико-методичниі підходи до розуміння кінезіо-логічних компетентностей, а саме антропологічний, культурологічний, особистісно-діяльнісний і компетент-нісний. Означено, що кожен підхід як підсистема включає обов’язкові елементи: поняття, принципи, форми й методи. Визначено основні педагогічні принципи фізичного виховання студентів. Висновки.Отже, педагогічна система фізичного виховання студентів, заснована на онтокінезіологічному підході, являє собою інтегративну єдність антропологічного, культурологічного, особистісно-діяльнісного й компетентнісного підходів, що сприяють досягненню поставленої освітньої мети. Системоутворювальним фактором побудови цієї системи є мета її функціонування –формування кінезіологічних компетентності студентів, що розглядається як здатність і готовність особистості до саморозвитку та самовдосконалення свого кінезіологічного потенціалу, що більшою мірою відповідає сучасним вимогам процесу фізичного виховання у вищій школі. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. Луцьк | uk_UA |
dc.subject | студенти,онтокінезіологічний підхід, фізичне виховання. | uk_UA |
dc.title | ОНТОКІНЕЗІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету