Показати скорочений опис матеріалу
Вплив адаптивної корекційно-розвиваючої програми на функціональний стан підлітків із затримкою психічного розвитку.
dc.contributor.author | Доцюк, Лідія | |
dc.contributor.author | Гауряк, Олена | |
dc.date.accessioned | 2021-07-09T07:34:52Z | |
dc.date.available | 2021-07-09T07:34:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Доцюк Л.Г., Гауряк О.Д. Вплив адаптивної корекційно- розвиваючої програми на функціональний стан підлітків із затримкою психічного розвитку. Вісник Прикарпатського нац. ун-у ім. Василя Стефаника. Серія: Фізична культура (4–5 квітня 2019 року) Випуск 33, 2019. С. 34–39 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2411-4707 | |
dc.identifier.issn | 2078-3396 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/238 | |
dc.description | The purpose of the study was to study the influence of the method of adaptive correction-developing gymnastics on the functional state of adolescents with a delay in mental development. A set of research methods was used to solve the set tasks, including theoretical analysis and generalization of data of scientific and methodical literature; observation; methods of assessing the morphofunctional state, motor readiness, psycho-emotional state; pedagogical experiment: mathematical and statistical processing of experimental data.It is shown that classes on adaptive correction-developing gymnastics lead to a significant improvement in the indicators of morphofunctional status. Under the influence of an adaptive correction-development program, the number of students with a delay in the mental development of major groups, experiencing varying degrees of stress, greatly decreases. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розробка методів корекції рухових порушень у школярів із затримкою психічного розвитку може бути виділена як один із пріоритетних напрямків адаптивної фізичної культури як форми впливу на рухову сферу дітей, підвищення резистентності та самоконтролю. Метою дослідження було вивчення впливу методики адаптивної корекційно-розвиваючої гімнастики на функціональний стан підлітків із затримкою психічного розвитку. Адаптивно-корекційна розвиваюча гімнастикавключала набір комп-лексу процедур, що включав застосування тілесно-орієнтованих вправ і самомасажу, використання ігор та вправ для розвитку психомоторики, психокорекційні ігри, дихальні вправи. Показано, що заняття з адаптивної корекційно-розвиваючої гімнастики призводять до істотного покращення показників морфо-функціонального стану та зниження рівня стресу. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Прикарпатського університету | uk_UA |
dc.subject | затримка психічного розвитку, адаптивна фізична культура, функціональний стан організму | uk_UA |
dc.subject | mental retardation, adaptive physical culture, functional state of the organism | uk_UA |
dc.title | Вплив адаптивної корекційно-розвиваючої програми на функціональний стан підлітків із затримкою психічного розвитку. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету