Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДоцюк, Лідія
dc.contributor.authorГауряк, Олена
dc.date.accessioned2021-07-09T07:34:52Z
dc.date.available2021-07-09T07:34:52Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationДоцюк Л.Г., Гауряк О.Д. Вплив адаптивної корекційно- розвиваючої програми на функціональний стан підлітків із затримкою психічного розвитку. Вісник Прикарпатського нац. ун-у ім. Василя Стефаника. Серія: Фізична культура (4–5 квітня 2019 року) Випуск 33, 2019. С. 34–39uk_UA
dc.identifier.issn2411-4707
dc.identifier.issn2078-3396
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/238
dc.descriptionThe purpose of the study was to study the influence of the method of adaptive correction-developing gymnastics on the functional state of adolescents with a delay in mental development. A set of research methods was used to solve the set tasks, including theoretical analysis and generalization of data of scientific and methodical literature; observation; methods of assessing the morphofunctional state, motor readiness, psycho-emotional state; pedagogical experiment: mathematical and statistical processing of experimental data.It is shown that classes on adaptive correction-developing gymnastics lead to a significant improvement in the indicators of morphofunctional status. Under the influence of an adaptive correction-development program, the number of students with a delay in the mental development of major groups, experiencing varying degrees of stress, greatly decreases.uk_UA
dc.description.abstractРозробка методів корекції рухових порушень у школярів із затримкою психічного розвитку може бути виділена як один із пріоритетних напрямків адаптивної фізичної культури як форми впливу на рухову сферу дітей, підвищення резистентності та самоконтролю. Метою дослідження було вивчення впливу методики адаптивної корекційно-розвиваючої гімнастики на функціональний стан підлітків із затримкою психічного розвитку. Адаптивно-корекційна розвиваюча гімнастикавключала набір комп-лексу процедур, що включав застосування тілесно-орієнтованих вправ і самомасажу, використання ігор та вправ для розвитку психомоторики, психокорекційні ігри, дихальні вправи. Показано, що заняття з адаптивної корекційно-розвиваючої гімнастики призводять до істотного покращення показників морфо-функціонального стану та зниження рівня стресу.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Прикарпатського університетуuk_UA
dc.subjectзатримка психічного розвитку, адаптивна фізична культура, функціональний стан організмуuk_UA
dc.subjectmental retardation, adaptive physical culture, functional state of the organismuk_UA
dc.titleВплив адаптивної корекційно-розвиваючої програми на функціональний стан підлітків із затримкою психічного розвитку.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу