Адаптація маркетингової комунікаційної політики торговельних підприємств до умов пандемії COVID-19
Дата
2020Автор
Бурдяк, Олег
Черданцева, Ірина
Burdyak, Oleh
Cherdantseva, Irуna
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Розкрито суть і значення комплексу маркетингових комунікацій у ринковій діяльності роздрібних торговельних підприємств України та проаналізовано особливості й ключові показники розвитку роздрібного ринку продуктів харчування за останні роки. За результатами дослідження споживачів і статистичних даних по витратах на маркетингові комунікації підприємств у 2020 році охарактеризовано окремі зміни у купівельній поведінці клієнтів, спричинені карантинними обмеженнями, введеними через пандемію COVID-19. Визначено вплив виявлених змін на ставлення покупців до маркетингових комунікацій суб’єктів роздрібної торгівлі та вказано на можливі напрями адаптації комунікаційної політики підприємств до роботи в умовах карантинних обмежень.