Browsing Факультет математики та інформатики by Author "a1b7060f-84dd-48e0-ab6a-0c99897be4b6"
Now showing items 1-20 of 21
-
Auto-psychological competence of future teacher of geography as a component of professional training
Byrka, Marian; Chubrei, Oleksandra (2019)This article discusses auto-psychological competence as a system of characteristics that provide a high level of professional competence. Determination of the auto-psychological competence is connected with the fact that ... -
Blended learning strategy in teacher training programs
Byrka, Marian (2017)The article examines the implementation of blended learning strategy in teacher training programs as an innovation in online learning. The blended learning idea comes from blending elements which use online technology with ... -
Components of ICT competence of teachers of mathematics and informatics
Byrka, Marian (Information Technologies and Learning Tools, 2019)Nowadays, the competency-based approach is becoming more and more traditional in Ukrainian education for every level – from preschool to postgraduate. Its focus is on two main concepts, “competency” and “competence”, ... -
АВТОРСЬКІ КОНЦЕПТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
Byrka, Marian (ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024-04) -
Бар’єри і виклики на шляху успішного впровадження STEM освіти в Україні
Byrka, Marian (ТОКІППО, 2017) -
Бар’єри, виклики та принципи ефективної реалізації STEM освіти в Україні
Byrka, Marian (Наукові записки Малої академії наук України, 2018)У статті уточнено сутність поняття «STEM-освіта», її цілі та очікувані результати для системи освіти. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення й виокремлено бар'єри і виклики на шляху успішного впровадження ... -
Веб-енциклопедія як засіб розвитку інноваційної компетентності педагога.
Byrka, Marian; Luparenko, Liliia A. (Херсонська академія неперервної освіти, 2023)У дослідженні розкрито можливості веб-енциклопедії як засобу розвитку інноваційної компетентності педагога. Уточнено зміст та характерні ознаки інноваційної компетентності педагога. Визначено види, основні структурні ... -
ДЕФІНІЦІЯ ХОЛІСТИЧНОГО ЗМІСТУ КУРСУ «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ»
Byrka, Marian (Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2024)У статті визначено, що зміст курсу «Методика викладання інформатики» як базова дисципліна має забезпечувати виконання наступних основних завдань: усвідомлення майбутніми вчителями інформатики сучасних цілей та змісту ... -
КОНСТРУКТ «ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ» У ДИСЕРТАЦІЙНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ: СУТНІСТЬ, ВЛАСТИВОСТІ І МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ
Byrka, Marian (Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2023)У статті наведено теоретичне обґрунтування конструкту «організаційно-педагогічні умови» у дисертаційних дослідженнях. Виявлено, що необхідність визначення досліджуваного у ході виконання дисертаційних досліджень українськими ... -
Концептуальні засади створення безпечного цифрового освітнього середовища
Byrka, Marian (Матеріали VІІ Усеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти» (30 травня 2023 року, м. Суми), 2023)Автор піднімає питання щодо створення безпечного цифрового середовища у закладі загальної середньої освіти. Акцентовано увагу на двох основних факторах, що впливають на цифрову безпеку учнів – технологічному та людському. ... -
Основні акценти викладання математики та інформатики в 5-9 класах Нової української школи.
Byrka, Marian; Чепишко, Олеся Михайлівна (Чернiвецький нац. ун-т, 2023)У дослідженні нами означено три основні акценти важливі для викладання математики та інформатики в 5-9 класах Нової української школи, а саме: формування в учнів позитивного ставлення до математики та інформатики, формування ... -
Основні проблеми викладання інформатики в старшій школі та шляхи їх подолання
Byrka, Marian; Скрипська, Ганна Володимирівна (2024-10-30) -
Педагогічний дизайн уроку інформатики Нової української школи: оцінка основних моделей
Byrka, Marian (Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2024-09)У статті визначено, що модель педагогічного дизайну забезпечує формування у розробника чіткого уявлення про взаємозв’язок очікуваних результатів кожного заняття та усіх етапів, складових і компонентів освітнього процесу з ... -
Педагогічний дизайн уроку інформатики Нової української школи: сутність та основні принципи
Byrka, Marian (Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2024-06)У статті детерміновано сутність та основні принципи педагогічного дизайну сучасного уроку інформатики у Новій українській школі (інформатична освітня галузь). Поняття «педагогічний дизайн» визначено як діяльність вчителя ... -
ПЕРЕДУМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ У БАЗОВІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ
Byrka, Marian; Скрипська, Ганна; Качуровська, Любов (ІППОЧО, 2023)В дослідженні визначено, що формувальне оцінювання виступає як інноваційна форма взаємодії вчителя та учня/учениці у базовій середній освіті, яка дає змогу не тільки відстежувати його/її рівень навчальних досягнень, а й ... -
Перспективні напрями дослідження проблеми алгоритмічного мислення
Byrka, Marian (Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2023)Розгляд алгоритмічного мислення як наукової проблеми аргументований нами як недолік наукової теорії, що зумовлений нестачей або відсутністю цілеспрямованих наукових досліджень з визначеної проблематики, який загрожує ... -
Проблема поверхового і глибинного учіння в методиці навчання математики в базовій школі.
Byrka, Marian; Чепишко, Олеся Михайлівна (2024-10-30) -
ПРОЕКТ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ БАКАЛАВРСЬКОГО РІВНЯ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «014. СЕРЕДНЯ ОСВІТА»: ІНТЕГРУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Byrka, Marian; Лучко, Володимир; Ленюк, Олег Михайлович (Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2023)У статті на прикладі предметних спеціальностей «014.04 Математика» та «014.09 Інформатика» досліджується можливість інтегрування предметних спеціальностей бакалаврату відповідно до проекту Стандарту вищої освіти зі ... -
Реформа «Нова українська школа» на рівні базової середньої освіти: основні ризики та виклики для вчителів
Лучко, Володимир; Перун, Галина Михайлівна; Byrka, Marian (Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2022)У статті з’ясовано, що «ризик» це потенційно можлива обставина відхилення від очікуваних результатів, що може мати як позитивні, так і негативні наслідки, а «виклик» – зовнішньо зумовлена обставина необхідності виконання ... -
Сім базових психолого-педагогічних законів ефективного професійного розвитку вчителя
Byrka, Marian (2019)У статті уточнено сутність поняття «професійний розвиток», окреслено його мету та завдання у системі післядипломної педагогічної освіти. Виділено сім законів ефективного професійного розвитку вчителя, які визначено емпіричним ...