Search
Now showing items 1-10 of 23
Технологія розробки компетентнісних завдань з природничо-математичних дисциплін
(2018)
У статті вивчено теоретичні основи розробки
компетентнісних завдань з природничо-математичних дисциплін.
Охарактеризовано типи, форми, види та вимоги до формування змісту
компетентнісних завдань. Деталізовано особливості ...
Components of ICT competence of teachers of mathematics and informatics
(Information Technologies and Learning Tools, 2019)
Nowadays, the competency-based approach is becoming more and more traditional in Ukrainian education for every level – from preschool to postgraduate. Its focus is on two main concepts, “competency” and “competence”, ...
Сім базових психолого-педагогічних законів ефективного професійного розвитку вчителя
(2019)
У статті уточнено сутність поняття «професійний розвиток», окреслено його мету та завдання у системі післядипломної педагогічної освіти. Виділено сім законів ефективного професійного розвитку вчителя, які визначено емпіричним ...
Auto-psychological competence of future teacher of geography as a component of professional training
(2019)
This article discusses auto-psychological competence as a system of characteristics that provide a high level of professional competence. Determination of the auto-psychological competence is connected with the fact that ...
Blended learning strategy in teacher training programs
(2017)
The article examines the implementation of blended learning strategy in teacher training programs as an innovation in online learning. The blended learning idea comes from blending elements which use online technology with ...
ПЕРЕДУМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ У БАЗОВІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ
(ІППОЧО, 2023)
В дослідженні визначено, що формувальне оцінювання виступає як інноваційна форма взаємодії вчителя та учня/учениці у базовій середній освіті, яка дає змогу не тільки відстежувати його/її рівень навчальних досягнень, а й ...
Реформа «Нова українська школа» на рівні базової середньої освіти: основні ризики та виклики для вчителів
(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2022)
У статті з’ясовано, що «ризик» це потенційно можлива обставина відхилення від очікуваних результатів, що може мати як позитивні, так і негативні наслідки, а «виклик» – зовнішньо зумовлена обставина необхідності виконання ...
Перспективні напрями дослідження проблеми алгоритмічного мислення
(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2023)
Розгляд алгоритмічного мислення як наукової проблеми аргументований нами як недолік наукової теорії, що зумовлений нестачей або відсутністю цілеспрямованих наукових досліджень з визначеної проблематики, який загрожує ...
Концептуальні засади створення безпечного цифрового освітнього середовища
(Матеріали VІІ Усеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти» (30 травня 2023 року, м. Суми), 2023)
Автор піднімає питання щодо створення безпечного цифрового середовища у закладі загальної середньої освіти. Акцентовано увагу на двох основних факторах, що впливають на цифрову безпеку учнів – технологічному та людському. ...