Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФедірчик, Тетяна
dc.contributor.authorБражанюк, Андрей
dc.date.accessioned2021-11-24T20:24:30Z
dc.date.available2021-11-24T20:24:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationФедірчик, Т., Бражанюк, А. (2020). Професійна культура майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів: сутнісно-компонентний аналіз. Інноваційна педагогіка. Одеса. Вип. 22. Т. 4. 169–171.uk_UA
dc.identifier.issn2311-5491
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2478
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів у процесі їхньої фахової підготовки в системі вищої освіти. Авторами публікації обґрунтовано сутність професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів і її значення для ефективної реалізації професійних функцій. Установлено, що сформованість професійної культури студентів спеціальності «Фізична терапія та ерготерапія» є результатом їхньої фахової підготовки, що має визначений зміст, форми й методи навчальної діяльності. Доведено, що формування професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів є процесом цілеспрямованим, що передбачає вплив на особистість студента. Означений вплив здійснюється інтегровано через мотиваційну, когнітивну, діяльнісну сфери майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії. Обґрунтовано, що професійну культуру майбутніх фахівців фізичної терапії та ерготерапії можна розглядати як сукупність професійних та особистісних цінностей студента, його спрямованості на майбутню професію, фахової компетентності (знання й уміння) і професійно значущих якостей, що комплексно забезпечують ефективне здійснення фахової діяльності через реалізацію професійних функцій. Виокремлено структурні компоненти професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів. До них зараховано ціннісно-мотиваційний, когнітивно-діяльнісний, особистісний та оцінювально-рефлексивний. Проаналізовано зміст кожного компонента професійної культури. Ціннісно-мотиваційний компонент включає мотиви студентів до оволодіння професійною культурою, спрямованість на майбутню професію та їх цінності. Когнітивно-діяльнісний компонент охоплює систему фахових знань і вмінь для реалізації професійних функцій. Особистісний компонент передбачає наявність професійно значущих якостей як фахівця. Рефлексивний компонент включає здатність до оцінювання й самооцінювання власної професійної діяльності. Представлено взаємозв’язок між компонентами професійної культури та їх вплив на ефективну реалізацію професійної діяльності.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфізичний терапевт та ерготерапевтuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна культураuk_UA
dc.subjectструктурні компоненти професійної культуриuk_UA
dc.titleПрофесійна культура майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів: сутнісно-компонентний аналіз.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу