Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФедірчик, Тетяна
dc.contributor.authorНікула, Наталія
dc.contributor.authorБражанюк, Андрей
dc.date.accessioned2021-11-24T20:51:51Z
dc.date.available2021-11-24T20:51:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationФедірчик, Т., Нікула, Н., Бражанюк, А. (2021). Формування особистісно-творчого компонента професійної культури студентів в освітньому просторі університету. Інноваційна педагогіка. Одеса. Вип. 34. Т. 2. 125–130.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2481
dc.description.abstractУ публікації авторами теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено формування особистісно-творчого компонента професійної культури студентів в умовах освітнього простору університету. Визначено, що професійна культура є інтегрованим особистісним утворенням, що синтезує в собі сукупність професійних цінностей та якостей, позитивну мотивацію, знання, уміння, навички майбутнього фахівця, сформованість яких забезпечує ефективне виконання професійної діяльності. Одним із компонентів професійної культури є особистісно-творчий, який представлений особистісними професійно-значущими якостями та професійною креативністю. У статті представлено професійно-значущі якості особистості, які закладені природою (організаційні, комунікативні, здатність до емпатії, оптимізм тощо); набуті в освітньому процесі (інтелектуальні якості, гуманність, толерантність); якості, які формуються в процесі професійної діяльності (цілеспрямованість, активність тощо). До професійної креативності віднесено вміння генерувати нові ідеї, бути відкритим до інноваційної діяльності, здатність оригінально мислити та приймати нестандартні ефективні рішення професійних завдань, здатність до творчої діяльності. Здійснено експериментальну перевірку рівнів сформованості особистісно-творчого компонента. З цією метою проведено констатувальне дослідження та виокремлено критерії, розроблено рівні, підібрано апробовані методики. Результати проведеного дослідження засвідчили не досить високий рівень сформованості особистісно-творчого компонента. Для покращення рівня сформованості досліджуваного явища в процесі професійної підготовки студентів нами запропоновано зміст, форми та методи, які за результатами повторного дослідження показали позитивну динаміку сформованості особистісно-творчого компонента. Можна зробити висновок про ефективність запропонованих форм, методів, змісту формування особистісно-творчого компонента професійної культури студентів у освітньому просторі університету.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогіка. Видавничий дім "Гельветика". Одесаuk_UA
dc.subjectпрофесійна культураuk_UA
dc.subjectкомпоненти професійної культуриuk_UA
dc.subjectособистісно-творчий компонентuk_UA
dc.subjectпрофесійно значущі якості, професійна креативністьuk_UA
dc.titleФормування особистісно-творчого компонента професійної культури студентів в освітньому просторі університету.uk_UA
dc.title.alternativeFORMATION OF PERSONAL-CREATIVE COMPONENT OF STUDENTS’ PROFESSIONAL CULTURE IN UNIVERSITY EDUCATIONAL SPACEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу