Browsing Філологічний факультет by Issue Date
Now showing items 1-20 of 736
-
Українська літературна мова на Буковині в кінці XIX – на початку XX ст. Частина 1: Матеріали до словника
(Рута, 2000)Монографія „Українська літературна мова на Буковині в кінці XIX – на початку XX ст.” – перша в українському мовознавстві спроба подати цілісну характеристику регіонального функціонування української мови в зазначений період ... -
Генетична специфіка кіно- й телесценарних форм
(Рута, 2004)The article is devoted to the issues of specificity of TV and cinema scripts and to the functional correlation between cinema, television amd literature. “The Passion”, Mel Gibbson’s screen version of the Biblical plotline ... -
ПРАВОСЛАВНА ЦЕРКВА НА БУКОВИНІ У 1944 – 1991 РР. (ДЕРЖАВНО-ЦЕРКОВНІ ВЗАЄМИНИ)
(2005)Об’єктом дослідження є православна церква на Буковині у 1944 – 1991 рр. Предметом дослідження є державно-церковні стосунки на Буковині у контексті взаємин радянської державної влади та Руської православної церкви (далі – ... -
Українська літературна мова на Буковині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст. Частина 2: Джерела і соціокультурні чинники розвитку
(Книги – ХХІ, 2007)У другій частині монографії „Українська літературна мова на Буковині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.” (перша частина „Українська літературна мова на Буковині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.” Частина 1: Матеріали до словника” ... -
Конверсійні засади кінорецепції за класичним зразком: специфіка кінотексту В. Бортка «Тарас Бульба»
(Чернівецький нац. ун-т, 2009)У вимірах рецептивної проблематики висвітлюється продуктивний тематичний компонент сучасної поетики: взаємозв’язок різних форм мистецтва. Йдеться про феномен міжвидової конверсії художнього задуму в чиннику перетворення ... -
Рецептивні ресурси кіносценарію О. Довженка «Земля»
(Рута, 2009)Розглядається питання специфіки кінорецепції в аспекті сценарної практики Олександра Довженка. Осібно аналізуються рецептивні ресурси кіносценарію „Земля”: значимість налаштованості автора на різну рецептивну аудиторію (читач ... -
Кінорецепція тропеїчної природи «звукової» символіки твору М.Коцюбинського «Тіні забутих предків»
(Чернівецький нац. ун-т, 2010)На прикладі класичного тексту, проінтерпретованого у кіно С. Параджановим (1964), простежуються особливості тропеїчної природи універсальної естетичної категорії „символ”. Зокрема, досліджуються принципи „перекладу” звукової ... -
Генологічні версії кіносценарію як літературного тексту
(Чернівецький нац. ун-т, 2010)Ідентифікується питання жанрологічного означення кіносценарію як певної літературної форми. Окреслено контури жанрологічних потрактувань та версій сценарної „форми” як такої. Кіносценарій розглянуто крізь призму ... -
Канонічне право
(Чернівецький національний університет, 2010-05-14)Навчальний посібник висвітлює процес становлення діючого канонічного права сучасної Православної Церкви, а також розглядає канонічне вчення про склад і устрій Церкви, види церковної влади, відношення православної церкви ... -
Домінантні чинники інтертекстуальності сценарію як оригінальної жанрової форми (текст В. Трубая «Сто тисяч за кохання»)
(ППВ «Нове слово», 2011)Проаналізовано інтертекстуальні та інтермедіальні елементи сучасного сценарного тексту «Сто тисяч за кохання» В. Трубая, що виразно демонструєвеликі можливості сценарію як нової жанрової форми у полі цілісної літературної ... -
Часопростір як жанровий маркер кіносценарного тексту: «Дума про трьох братів» Ярослави Горбач
(Чернівецький нац. ун-т, 2011)Розглядається специфіка кіносценарного часопростору, який, зокрема в означеній жанровій формі, набуває функції вагомого жанрового маркера. Аналізується монтажна специфіка кіносценарію „Дума про трьох братів‖ Я. Горбач ... -
Жанрова автентичність кіносценарію як специфічної літературної форми (український досвід)
(Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011)Розглядається еволюційна генеза кіносценарію як функціонально автентичної жанрової форми, аргументується її відкритість для наукової полеміки, артикулюється невизначеність меж у генологічній площині. Автономізація жанру ... -
Специфіка кіносценарної персоносфери
(Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2012)Проаналізовано важливий складник жанрової структури кіносценарію – персоносфера – явище, що пов’язане зі структурною організацією тексту на зрізі стосунків між персонажами. За типовий зразок взято один із сучасних кіносценаріїв ... -
Формування українського кіносценарного жанру за часів німого кіно.
(Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2012)Простежується історія й теорія виокремлення кіносценарію як жанрової парадигми за часів німого кіно. Зокрема, детально розглянуто період автономізації кіносценарної форми, спричиненої інтенсивним її публікуванням і увагою ... -
Екфрастичні елементи сучасного кіносценарного тексту (В. Мицько „Портрет”)
(Чернівці: Чернівецький нац.ун-т, 2013)Порушується питання рецептивного сприйняття мистецьких творів самим автором і читачем-глядачем. Екфрастичні елементи сучасного кіносценарію В. Мицька „Портрет” свідчать про органічність цього прийому для практики ... -
Журналістсько-публіцистична діяльність Дениса Квітковського в контексті розвитку українського національного руху на Буковині в 30-х рр. ХХ ст.
(Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, 2013)The article deals with development of the Ukrainian nationalistіс press in Bukovina region in the 30-s of the XX centure. The attention is drawn to social and political conditions under which national journalism was ... -
Журналістсько-публіцистична діяльність Дениса Квітковського в контексті розвитку українського національного руху на Буковині в 30-х рр. ХХ ст.
(Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, 2013) -
Інтермедіальність як жанротворчий фактор (кіносценарна специфіка „Київських фресок” Сергія Параджанова)
(Чернівецький нац. ун-т, 2013)В інтермедіальному вимірі аналізується кіносценарна специфіка „Київських фресок” (1965) С. Параджанова. Визначається характер архітектонічно-композиційної організації кіносценарію, інтермедіальні чинники часопростору, п ...