Search
Now showing items 1-10 of 35
Інтермедіальність як жанротворчий фактор (кіносценарна специфіка „Київських фресок” Сергія Параджанова)
(Чернівецький нац. ун-т, 2013)
В інтермедіальному вимірі аналізується кіносценарна специфіка „Київських фресок” (1965) С. Параджанова. Визначається характер архітектонічно-композиційної організації кіносценарію, інтермедіальні чинники часопростору,
п ...
Ольга Петрівна Гуля (1907-1994): науковець в умовах ідеологічної диктатури
(Чернівецький нац. ун-т, 2015)
На відміну від багатократно висвітлених біографій письменників, життєвий досвід самих науковців потрапляє в поле
зору переважно з нагоди ювілейних дат, що сьогодні ускладнює формування наукової історіографії. З метою ...
Кіносценарій як квазідраматургічний жанр
(ППВ «Нове слово», 2013)
Сценарій та п’єсу розглянуто у компаративістичній аналогії; проводиться термінологічне звуження лексеми «сценарій»; фіксується виникнення функціонального первня «літературності» у тексті сценарної форми. Ключові етапи ...
Рецептивна специфіка кіносценарію як автентичного літературного жанру
(2013)
З’ясовано, що автономізація кіносценарію як літературного жанру підтверджується насамперед народженням такої нової рецептивної постаті, як “читач-глядач”, оскільки подібні твори, комунікативний статус яких неоднозначний, ...
Кінорецепція тропеїчної природи «звукової» символіки твору М.Коцюбинського «Тіні забутих предків»
(Чернівецький нац. ун-т, 2010)
На прикладі класичного тексту, проінтерпретованого у кіно С. Параджановим (1964), простежуються особливості тропеїчної природи універсальної естетичної категорії „символ”. Зокрема, досліджуються принципи „перекладу” звукової ...
Конверсійні засади кінорецепції за класичним зразком: специфіка кінотексту В. Бортка «Тарас Бульба»
(Чернівецький нац. ун-т, 2009)
У вимірах рецептивної проблематики висвітлюється продуктивний тематичний компонент сучасної поетики: взаємозв’язок різних форм мистецтва. Йдеться про феномен міжвидової конверсії художнього задуму в чиннику перетворення ...
Генологічні версії кіносценарію як літературного тексту
(Чернівецький нац. ун-т, 2010)
Ідентифікується питання жанрологічного означення кіносценарію як певної літературної форми. Окреслено контури жанрологічних потрактувань та версій сценарної „форми” як такої. Кіносценарій розглянуто крізь призму ...
Рецептивні ресурси кіносценарію О. Довженка «Земля»
(Рута, 2009)
Розглядається питання специфіки кінорецепції в аспекті сценарної практики Олександра Довженка. Осібно аналізуються рецептивні ресурси кіносценарію „Земля”: значимість налаштованості автора на різну рецептивну аудиторію
(читач ...
Домінантні чинники інтертекстуальності сценарію як оригінальної жанрової форми (текст В. Трубая «Сто тисяч за кохання»)
(ППВ «Нове слово», 2011)
Проаналізовано інтертекстуальні та інтермедіальні елементи сучасного сценарного тексту «Сто тисяч за кохання» В. Трубая, що виразно демонструєвеликі можливості сценарію як нової жанрової форми у полі цілісної літературної ...