Search
Now showing items 1-10 of 14
Екфрастичні елементи сучасного кіносценарного тексту (В. Мицько „Портрет”)
(Чернівці: Чернівецький нац.ун-т, 2013)
Порушується питання рецептивного сприйняття мистецьких творів самим автором і читачем-глядачем. Екфрастичні
елементи сучасного кіносценарію В. Мицька „Портрет” свідчать про органічність цього прийому для практики ...
Специфіка кіносценарної персоносфери
(Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2012)
Проаналізовано важливий складник жанрової структури кіносценарію – персоносфера – явище, що пов’язане зі структурною організацією тексту на зрізі стосунків між персонажами. За типовий зразок взято один із сучасних кіносценаріїв ...
Інтермедіальність як жанротворчий фактор (кіносценарна специфіка „Київських фресок” Сергія Параджанова)
(Чернівецький нац. ун-т, 2013)
В інтермедіальному вимірі аналізується кіносценарна специфіка „Київських фресок” (1965) С. Параджанова. Визначається характер архітектонічно-композиційної організації кіносценарію, інтермедіальні чинники часопростору,
п ...
Кіносценарій як квазідраматургічний жанр
(ППВ «Нове слово», 2013)
Сценарій та п’єсу розглянуто у компаративістичній аналогії; проводиться термінологічне звуження лексеми «сценарій»; фіксується виникнення функціонального первня «літературності» у тексті сценарної форми. Ключові етапи ...
Рецептивна специфіка кіносценарію як автентичного літературного жанру
(2013)
З’ясовано, що автономізація кіносценарію як літературного жанру підтверджується насамперед народженням такої нової рецептивної постаті, як “читач-глядач”, оскільки подібні твори, комунікативний статус яких неоднозначний, ...
Генологічні версії кіносценарію як літературного тексту
(Чернівецький нац. ун-т, 2010)
Ідентифікується питання жанрологічного означення кіносценарію як певної літературної форми. Окреслено контури жанрологічних потрактувань та версій сценарної „форми” як такої. Кіносценарій розглянуто крізь призму ...
Рецептивні ресурси кіносценарію О. Довженка «Земля»
(Рута, 2009)
Розглядається питання специфіки кінорецепції в аспекті сценарної практики Олександра Довженка. Осібно аналізуються рецептивні ресурси кіносценарію „Земля”: значимість налаштованості автора на різну рецептивну аудиторію
(читач ...
Домінантні чинники інтертекстуальності сценарію як оригінальної жанрової форми (текст В. Трубая «Сто тисяч за кохання»)
(ППВ «Нове слово», 2011)
Проаналізовано інтертекстуальні та інтермедіальні елементи сучасного сценарного тексту «Сто тисяч за кохання» В. Трубая, що виразно демонструєвеликі можливості сценарію як нової жанрової форми у полі цілісної літературної ...
Часопростір як жанровий маркер кіносценарного тексту: «Дума про трьох братів» Ярослави Горбач
(Чернівецький нац. ун-т, 2011)
Розглядається специфіка кіносценарного часопростору, який, зокрема в
означеній жанровій формі, набуває функції вагомого жанрового маркера.
Аналізується монтажна специфіка кіносценарію „Дума про трьох братів‖
Я. Горбач ...
Генетична специфіка кіно- й телесценарних форм
(Рута, 2004)
The article is devoted to the issues of specificity of TV and cinema scripts
and to the functional correlation between cinema, television amd literature.
“The Passion”, Mel Gibbson’s screen version of the Biblical plotline ...