Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКолтунович, Тетяна
dc.contributor.authorДубюк, О
dc.date.accessioned2021-11-25T21:20:38Z
dc.date.available2021-11-25T21:20:38Z
dc.date.issued21
dc.identifier.citationДубюк О., Колтунович Т. А. Вплив реклами на свідомість дитячої аудиторії. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету, факультет педагогіки, психології та соціальної роботи (20–21 квітня 2021р.). Чернівці : Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С. 61‒62uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2629
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.publisherЧернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковичаuk_UA
dc.titleВплив реклами на свідомість дитячої аудиторіїuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу