Моніторинг стану сформованості культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури: критерії та результативні показники
Abstract
У статті проаналізовано сутність моніторингу, що виступає засобом для комплексної діагностики професійної підготовки студентів як майбутніх фахівців з фізичної культури. З’ясовано, що грамотно організований моніторинг забезпечить дослідження стану сформованості культури здоров’я у майбутніх учителів фізичної культури та дасть змогу спрогнозувати спектр конкретних показників. Встановлено, що якість одержаної інформації шляхом моніторингу повинна бути об’єктивною, надійною, повною, точною, адекватною, доступною й своєчасною. З практичної точки зору увагу моніторингу зосереджено на стані сформованості конкретних показників мотиваційного-ціннісного компоненту культури здоров’я. Саме показники роблять доступними облік й фіксування отриманих результатів. Акцент зроблено на характеристиці стану сформованості таких показників, як вміння позитивно мотивувати себе та сформованість ціннісних орієнтацій. Для визначення стану сформованості цих показників для моніторингового дослідження розроблено та під час дослідження апробовано конкретний діагностичний інструментарій. Проведений моніторинг довів, що майбутні учителі фізичної культури не заперечують вагомості культури здоров’я, з’ясовано, що формування мотиваційної сфери відбувається стихійно та потребує вдосконалення.