dc.contributor.author | Курнишев, Юрій | |
dc.contributor.author | Мосейчук, Юрій | |
dc.contributor.author | Кожокар, Марина | |
dc.contributor.author | Ківерник, Олександр | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T08:48:17Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T08:48:17Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Курнишев Ю.А., Мосейчук Ю. Ю., Кожокар М.В., Ківерник О.В. Системний підхід до проблеми підготовки майбутнього вчителя фізичної культури. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Одеса. 2019. Випуск 10. Том 2. С.126-129 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/286 | |
dc.description | In the article the authors analyzed the application of a systematic approach in the process of
preparing a future teacher in a pedagogical institution of higher education can develop pedagogical goals in two aspects: from the point of view of objectively given social order, reflecting the public needs of a certain personality and individuality, and from the point of view of subjectively defined development of the person himself, which is determined by its features and needs. In
accordance with the holistic approach, the modern system of professional pedagogical training should be focused on the goal, that is, on the continuous socio-moral, general cultural and professional development of the personality of the teacher of physical culture as integrity. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті автори проаналізували застосування системного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя в педагогічному закладі вищої освіти, що дозволяє розробляти педагогічні цілі у двох аспектах: з погляду об’єктивно заданого соціального замовлення, що відображає громадські потреби в певній особистості та індивідуальності, і з погляду суб’єктивно заданого розвитку власне людини, що визначається її особливостями і потребами. Відповідно до
цілісного підходу, сучасна система професійної педагогічної підготовки має бути орієнтована на мету, тобто на неперервний соціально-моральний, загальнокультурний і професійний розвиток особистості вчителя фізичної культури | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.subject | системний підхід, вчитель фізичної культури, самовиховання, професійно-педагогічна підготовка, саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | system approach, teacher of physical culture, self-education, vocational and pedagogical training, self-development. | uk_UA |
dc.title | СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ | uk_UA |
dc.title.alternative | SYSTEM APPROACH TO THE PROBLEM OF PREPARING THE FUTURE TEACHER OF PHYSICAL CULTURE | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |