Показати скорочений опис матеріалу
Діагностика стану сформованості Здоров’язбережувального освітнього середовища у ЗВО
dc.contributor.author | Палагнюк, Тарас Васильович | |
dc.contributor.author | Іщук, О.А. | |
dc.contributor.author | Пантік, В.В. | |
dc.contributor.author | Іванюк, О.А. | |
dc.contributor.author | Панасюк, О.П. | |
dc.contributor.author | Малімон, О.О. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:46:13Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:46:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 2311-2220 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/288 | |
dc.description.abstract | Проблему здоров’я людини в широкому розумінні світова спільнота відносить до кола глобальних. Серед причин зниження стану здоров’я – соціально-економічні й екологічні чинники, неефективна стратегія охорони здоров’я й недоліки в системі освіти. Також незаперечний і той факт, що майбутнє кожної країни, її політичний, економічний та культурний рівні залежать від того, наскільки вона створює сприятливі умови для повноцінного розвитку й щасливого життя молоді [ 7; 9; 10]. Сьогодні відбувається активний пошук нових форм і методів фізичного виховання, які б сприяли підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти, ефективному зменшенню дефіциту рухової активності студентів, що є однією з причин різного роду відхилень у їхньому здоров’ї. Аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових джерел дав змогу визначити значний досвід, накопичений у теорії й практиці збереження та зміцнення здоров’я [6; 10; 11]. У наукових працях обґрунтовано методики формування культури здоров’я, визначено основні умови створення здоров’язберігального освітнього середовища, розроблено вимоги до здоров’язберігальної діяльності [1; 9; 10], рекомендовано програми зміцнення здоров’я молоді засобами фізичної активності [4; 8; 11]. Результатом навчальної діяльності є формування здоров’язберігальної компетенції [2]. У наукових працях [2; 7; 9] констатовано, що ефективним способом зміцнення та збереження здоров’я студентської молоді є організація навчально-виховного процесу на основі компетентнісного підходу, який створює стійку мотивацію до здоров’язбереження, самовизначення особистості в здоровому способі життя, озброює засобами й методами, що забезпечують фізичне й психічне благополуччя індивіда. Реалізація цього підходу передбачає формування під час навчання ключових компетенцій, зокрема здоров’язберігальної компетенції. Проте, в сучасній науковій літературі недостатньо аргументовано відомості щодо складників і методики формування здоров’язберігальної компетенції студентів вищих навчальних закладів. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | Здоров’язбережувальне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | Фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | Здоровʼя | uk_UA |
dc.subject | Студенти | uk_UA |
dc.title | Діагностика стану сформованості Здоров’язбережувального освітнього середовища у ЗВО | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету