Показати скорочений опис матеріалу
Зміст і форми дуальної освіти у професійній підготовці студентської молоді в закладах вищої освіти України
dc.contributor.author | Kozhokar, Maryna | |
dc.contributor.author | Палагнюк, Тарас Васильович | |
dc.contributor.author | Галан, Ярослав Петрович | |
dc.contributor.author | Васкан, Іван Георгійович | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T10:19:24Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T10:19:24Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кожокар М.В., Галан Я.П., Палагнюк Т.В., Васкан І.Г. (2020). Зміст і форми дуальної освіти у професійній підготовці студентської молоді в закладах вищої освіти України. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Теорія і методика професійної освіти. Випуск 22. Т. 4. С. 135-138. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/291 | |
dc.description.abstract | Швидкі зміни в усіх сферах життя сучасного суспільства, активний розвиток новітніх технологій зумовлюють підвищення уваги до професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Значні реформи у вищій освіті, зокрема на рівні функціонування професійної освіти, висувають вимоги і до виховання нового покоління, підготовки висококваліфікованих спеціалістів, актуалізують проблеми підвищення якості професійної підготовки через опанування знань, умінь і навичок обраної професії. Населення України надзвичайно освічене, у загальному рейтингу ми на четвертому місці у світі за кількістю громадян, які мають вищу освіту. Однак за якістю підготовки персоналу в компаніях і організаціях ми 94-ті, а 80% громадян узагалі не використовують свої дипломи за призначенням. Роботодавці скаржаться, що навіть магістри виявляються не готовими до роботи, а тому студентську молодь доводиться перенавчати. Термін «дуальна система» як педагогічний термін був уведений в середині 1960-х років у Німеччині – як нова, більш гнучка форма організації професійного навчання. Як показує практичний досвід, поряд з отриманими студентами знаннями, уміннями та навичками, у формуванні майбутнього педагога саме рівень підготовки до професійної діяльності є важливим складником його характеристики. Отже, результатом роботи закладу освіти в теперішніх умовах має стати переорієнтація освітнього процесу на формування у студентів компетентностей, які відіграють важливу роль у розв’язанні фахових завдань. Усунення недоліків під час професійної підготовки студентів за використання традиційних форм і методів навчання вбачаємо у впровадженні дуальної форми навчання в освітній процес закладів вищої освіти, яка дозволить подолати розрив між теорією і практикою. Саме в такому контексті вбачаємо професійну підготовку майбутніх фахівців, де б теоретична частина їх підготовки проходила в освітньому закладі, а практична – на робочому місці. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | Професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | Вища освіта | uk_UA |
dc.subject | Студентська молодь | uk_UA |
dc.subject | Дуальна освіта | uk_UA |
dc.subject | Форми | uk_UA |
dc.title | Зміст і форми дуальної освіти у професійній підготовці студентської молоді в закладах вищої освіти України | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету