Олімпійська освіта як стрижень реалізації методів, форм і засобів патріотичного виховання у новій українській школі.
Переглянути
Дата
2020Автор
Kozhokar, Maryna
Галан, Ярослав Петрович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Здорова дитина – це основна ціль найближчого майбутнього будь-якої країни. Тому патріотичне виховання
молодого покоління – одне з основних завдань сучасного суспільства.
Сьогодні наявна необхідність в інноваційних методах щодо патріотичного виховання молодого покоління.
Основні державні документи в Україні стимулюють фахівців до пошуку нових шляхів інтелектуального розвитку дітей, розкриття механізмів їхньої розумової здатності свідомо та самостійно оперувати в житті знаннями, уміннями та навичками.
Згідно з Державною національною програмою «Освіта» («Україна ХХІ століття»), патріотичне виховання
спрямовано на формування і розвиток особистості, яка матиме якості громадянина – патріота Батьківщини й
успішного виконавця цивільних обов’язків у мирний і воєнний час.
Впровадження олімпійської освіти в освітній процес навчальних закладів різних рівнів має стати ефективним засобом підвищення мотивації дітей до навчання, занять фізичною культурою і спортом, покращить їхні
пізнавальні здібності, оптимізує розвиток рухових якостей, забезпечить морально-вольове та патріотичне виховання. Адже олімпійська освіта слугує могутнім засобом вирішення стратегічних завдань державного рівня,
важливим компонентом гуманістичного виховання особистості, спрямованого на формування в молодого покоління українців фізичного і морального здоров’я, навичок здорового способу життя, залучення їх до занять
фізичною культурою та спортом.
Якщо розглянути олімпійську освіту як рух до ідеалу, то можна зробити припущення, що олімпійська освіта
і виховання організовують цей рух, на основі якого будується виховна система в закладах освіти.
У закладах середньої освіти нової української школи завдяки створенню в них гуманістичних виховних систем
велика увага приділяється підвищенню виховного потенціалу, необхідності створення реальних стимулів, що
спонукатимуть школярів не тільки визнавати самовдосконалення, а й дійсно орієнтуватися на нього у своїй поведінці. Саме такий підхід використовується в деяких програмах олімпійської освіти, які реалізуються в різних
освітніх закладах України.