АНАЛІЗ ПОПИТУ ТУРИСТІВ М. ЧЕРНІВЦІ ЗА НАПРЯМКОМ ЄГИПЕТ У 2020 РОЦІ
Переглянути
Дата
2021Автор
Andrusiak, Natalia
Аніпко, Наталя Петрівна
Смик, Оксана Степанівна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Мета. Проаналізувати результати опитувань туристів, які скористалися послугами туристичних агентств
міста Чернівці за напрямком Єгипет у сезоні 2020 року, та виявити «слабкі» та «сильні» сторони в діяльності
туристичних агентств.
Методика. На основі складеної анкети було проведено опитування туристів та опрацювання результатів
анкетування. До опитування були залучені туристи, які скористалися послугами туристичних агенцій міста
Чернівці за напрямком Єгипет. У досліджені використано методи комп’ютерних технологій, статистичний,
порівняльний, опитування.
Результати. Проаналізовані результати опитування туристів, які скористалися послугами туристичних
агенцій міста Чернівці за напрямком Єгипет у сезоні 2020 року. Визначено, які чинники впливають на вибір
туристом туристичного агентства, які джерела інформації про туристичні продукти є вирішальними для
вибору туриста, виявлена частка втрачених туристичними агентствами туристів, які планували скористатися
їхніми послугами, але відмовилися, причини відмови від послуг рекомендованого агентства, причини обрання
Єгипту для відпочинку, проаналізовано як туристи оцінили якість та безпечність наданих в Єгипті
туристичних послуг у пандемічний 2020 рік. Серед причин відмови від послуг рекомендованого агентства -
недостатня обізнаність менеджера із туристичним продуктом, неповні та невпевнені відповіді на питання, які
стосувалися порядку перетину кордону, переліку лабораторій, де можна отримати результат ПЛР тесту та
інформації, яка має бути у бланку результату тестування тесті, недостатньо приділений час для туриста,
небажання менеджера працювати із туристом.
Наукова новизна. Проведено нове опитування туристів, здійснено опрацювання результатів дослідження
та визначено подальші напрямки в удосконаленні й майбутньому розвитку туристичних агенції в Україні (на
прикладі м. Чернівці).
Практична значимість. Практична значимість дослідження полягає у використанні результатів для
критичного аналізу діяльності туристичних агентств, виявленні «слабких» та «сильних» сторін в їхній
діяльності та пошуку нових шляхів розвитку й вдосконалення, зокрема, чому проблемним для туристів
залишається питання вибору туристичного продукту та туристичного агентства.