Show simple item record

dc.contributor.authorОсадець, Микола
dc.date.accessioned2021-07-15T13:01:00Z
dc.date.available2021-07-15T13:01:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationОсадець М.М. (2020). Психологічні аспекти відбору та підготовки студентів початкових курсів до професійного футболу. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Теорія та методика навчання (з галузей знань). Випуск 22. Т. 4. С. 149-153.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/302
dc.description.abstractУ статті розкрито проблеми відбору та підготовки студентів початкових курсів для участі у всеукраїнських змаганнях серед студентів. На сучасному етапі розвитку футболу зростає важливість поняття змагальної діяльності, унаслідок чого підвищуються вимоги до фізичного та психологічного стану футболістів. Розглянуто рівень досягнень, згідно з кількістю студентів початкових курсів у складі команди. Розкрито особливості психологічного контролю юнаків перед відбором до професійної команди, необхідні аспекти та якості футболістів, з’ясовано та перевірено етапи для своєчасного відбору. Акцентовано увагу на етапах підготовки, проблемах, методах їх усунення. Проаналізовано вплив загальної та спеціальної психологічної підготовки студентів перших курсів для участі у всеукраїнських та міжнародних змаганнях. Зображено етапність і зони впливу підготовки на гравців і тренерський штаб у різні періоди тренувального процесу для досягнення очікуваного результату. Під час дослідження було розглянуто педагогічні особливості тренерів різних поколінь, їхні авторські методи психологічного впливу на формування спортивної особистості студентів початкових курсів під час технічної підготовки й ігрової діяльності. Охарактеризовано відмінності системи підготовки європейських і вітчизняних команд. На цій основі проведено аналіз, контроль і експериментальну перевірку даних закордонних фахівців з авторами подібних статей. Доведено, що у студентів, які з ранніх років займаються футболом у секціях, потенціал розвитку психологічної підготовленості вищий, ніж у студентів, які самостійно тренуються, чим зумовлені проблеми успішності їхніх результатів у команді. У процесі дослідження використовувались методи аналізу та синтезу, психоаналізу, аналізу науковометодичної літератури, опитування й експериментальної перевірки.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectПсихологічний відбірuk_UA
dc.subjectПсихологічна підготовкаuk_UA
dc.subjectОсобистісні якостіuk_UA
dc.subjectТренувальний процесuk_UA
dc.subjectТренерuk_UA
dc.subjectПочаткові курсиuk_UA
dc.subjectЧоловікиuk_UA
dc.titleПсихологічні аспекти відбору та підготовки студентів початкових курсів до професійного футболуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record