Показати скорочений опис матеріалу
Психологічні аспекти відбору та підготовки студентів початкових курсів до професійного футболу
dc.contributor.author | Осадець, Микола | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T13:01:00Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T13:01:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Осадець М.М. (2020). Психологічні аспекти відбору та підготовки студентів початкових курсів до професійного футболу. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Теорія та методика навчання (з галузей знань). Випуск 22. Т. 4. С. 149-153. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/302 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблеми відбору та підготовки студентів початкових курсів для участі у всеукраїнських змаганнях серед студентів. На сучасному етапі розвитку футболу зростає важливість поняття змагальної діяльності, унаслідок чого підвищуються вимоги до фізичного та психологічного стану футболістів. Розглянуто рівень досягнень, згідно з кількістю студентів початкових курсів у складі команди. Розкрито особливості психологічного контролю юнаків перед відбором до професійної команди, необхідні аспекти та якості футболістів, з’ясовано та перевірено етапи для своєчасного відбору. Акцентовано увагу на етапах підготовки, проблемах, методах їх усунення. Проаналізовано вплив загальної та спеціальної психологічної підготовки студентів перших курсів для участі у всеукраїнських та міжнародних змаганнях. Зображено етапність і зони впливу підготовки на гравців і тренерський штаб у різні періоди тренувального процесу для досягнення очікуваного результату. Під час дослідження було розглянуто педагогічні особливості тренерів різних поколінь, їхні авторські методи психологічного впливу на формування спортивної особистості студентів початкових курсів під час технічної підготовки й ігрової діяльності. Охарактеризовано відмінності системи підготовки європейських і вітчизняних команд. На цій основі проведено аналіз, контроль і експериментальну перевірку даних закордонних фахівців з авторами подібних статей. Доведено, що у студентів, які з ранніх років займаються футболом у секціях, потенціал розвитку психологічної підготовленості вищий, ніж у студентів, які самостійно тренуються, чим зумовлені проблеми успішності їхніх результатів у команді. У процесі дослідження використовувались методи аналізу та синтезу, психоаналізу, аналізу науковометодичної літератури, опитування й експериментальної перевірки. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | Психологічний відбір | uk_UA |
dc.subject | Психологічна підготовка | uk_UA |
dc.subject | Особистісні якості | uk_UA |
dc.subject | Тренувальний процес | uk_UA |
dc.subject | Тренер | uk_UA |
dc.subject | Початкові курси | uk_UA |
dc.subject | Чоловіки | uk_UA |
dc.title | Психологічні аспекти відбору та підготовки студентів початкових курсів до професійного футболу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету