Показати скорочений опис матеріалу
Олімпійська освіта як складник патріотичного виховання дітей і молоді
dc.contributor.author | Kozhokar, Maryna | |
dc.contributor.author | Васкан, Іван Георгійович | |
dc.contributor.author | Галан, Ярослав Петрович | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T14:38:05Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T14:38:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Кожокар М.В., Васкан І.Г., Галан Я.П. (2019). Олімпійська освіта як складник патріотичного виховання дітей і молоді. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Теорія і методика виховання. Випуск 18. Т. 2. С. 180-183. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/308 | |
dc.description.abstract | За умов існування Української незалежної держави гостро стоїть питання виховання у молоді поваги до інших народів і почуття любові до Батьківщини. Починаючи з 90-х рр. молоде покоління українців має тісний зв’язок із новими соціальними посередниками й реаліями. Під впливом різних соціальних і політичних обставин з’явився новий соціальний тип особистості. За цих умов важливим є становлення оновленої системи патріотичного виховання. Україна та її народ нині переживають нелегкі часи агресії, кардинальні змін у політиці, економіці поряд з убезпеченням своєї територіальної цілісності й суверенності, новими ідеями та шляхами для інтегрування в європейське співтовариство, визначаючи нові стратегії патріотичного виховання, спрямовані на розвиток Української держави. Гостро стоїть питання необхідності інноваційного підходу до форм і методів патріотичного виховання молодого покоління. Також варто зазначити, що Україна славиться давньою і величною культурою та історією, які є потужним підґрунтям патріотичного виховання дітей і молоді. Сьогодні серед найбільш актуальних виховних напрямів виділяють патріотичне та громадське виховання. Аналіз Державної національної програми «Освіта» (Україна ХХІ ст.) [7] свідчить про те, що патріотичне виховання спрямоване на формування і розвиток особистості, яка має якості громадянина – патріота Батьківщини та здатна успішно виконувати цивільні обов’язки в мирний і воєнний час. За умов модернізації системи освіти патріотичне виховання молодого покоління набуває особливої значущості й актуальності. Зміни в системі освіти і виховання, що відбуваються у зв’язку з необхідністю гуманізації, вимагають нетрадиційних джерел освіти, які проповідують пріоритет загальнолюдських моральних і духовних цінностей. Одним зі шляхів реалізації такого підходу до освіти та виховання дітей і молоді є олімпізм. Тому назріла гостра необхідність поширення знань про олімпійські ігри, олімпійський рух минулого і сьогодення, простіше кажучи, знань про олімпійську освіту. За твердженням М.М. Булатової [2], вже сьогодні спостерігаємо впровадження олімпійської освіти в дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладах. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | Патріотичне виховання | uk_UA |
dc.subject | Молодь | uk_UA |
dc.subject | Діти | uk_UA |
dc.subject | Олімпійська освіта | uk_UA |
dc.subject | Система освіти | uk_UA |
dc.title | Олімпійська освіта як складник патріотичного виховання дітей і молоді | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету