FORMATION OF THE READINESS OF FUTURETEACHERS OF PHYSICAL CULTURE FORPROFESSIONAL ACTIVITY
View/ Open
Date
2019Author
Курнишев, Юрій
Палагнюк, Тарас
Гауряк, Олена
Осадець, Микола
Metadata
Show full item recordAbstract
У теоретичному дослідженні розкрито професійну підготовку як динамічний процес, в якому реалізуються цілі освіти й формування компетенцій. застосування отриманого соціального досвіду. У цьому аспекті освіта передбачає створення цілісної системи безперервного навчання, розвитку п виховання людини, що забезпечує підготовку в різних сферах навчальної діяльності відповідно до освітніх потреб суб'єктів педагогічного процесу.
У структурі готовності майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності виділяємо мотиваційній. теоретичний та практично-творчий компоненти, кожен з яких має специфічні цільові функції. Цей склад компонентів професійної готовності забезпечує її змістову базу, що визначає можливість здійснення різних видів професійно-педагогічної діяльності в повному обсязі.
Проблема обґрунтування істотних характеристик готовності вчителя фізичної культури до професійної діяльності в теорії спеціальної педагогічної освіти не нова, проте відсутнє єдине її тлумачення, а в багатьох випадках - у її ототожненні з іншими категоріями, що виражає сукупність професійно-зумовлених вимог до праці й особистості вчителя, а саме: підготовленість, компетентність, кваліфікація, майстерність, умілість, професіоналізм.
Практичне значення одержаних результатів дослідження визначається тим. що його теоретичні положення і висновки створюють реальні передумови для наукового забезпечення підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до реалізації цілісного педагогічного процесу виховання фізичної культури особистості учнів.