Показати скорочений опис матеріалу
Мисленнєво-мовленевий компонент творчого саморозвитку майбутніх лікарів
dc.contributor.author | Pervukhina, Svitlana | |
dc.contributor.author | Медвідь, А.М. | |
dc.contributor.author | Слухенська, Р.В. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-17T07:02:04Z | |
dc.date.available | 2021-07-17T07:02:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Первухіна С.М., Медвідь А.М., Слухенська Р.В. (2019). Мисленнєво-мовленевий компонент творчого саморозвитку майбутніх лікарів. Науково фахове видання «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». Вип. 62. Том 2. С. 186-190. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1992-5786 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/315 | |
dc.description.abstract | Гармонійне поєднання гуманітарної підготовки майбутніх фахівців з їхнім професійним становленням є однією з проблем медичної освіти. Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України формують зміст соціально-гуманітарної підготовки в інтенсифікації та професіоналізації мовної, філософської, політологічної, культурологічної, соціологічної, фізичної культури та санаторного виховання тощо; творчий потенціал майбутнього лікаря шляхом впровадження нестандартних методів навчальної діяльності, організації пошукової та дослідницької діяльності, просування ініціативи пошуку власних цілей тощо. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Студент-медик | uk_UA |
dc.subject | Клінічне мислення | uk_UA |
dc.subject | Розвиток творчих здібностей | uk_UA |
dc.subject | Якісна освіта | uk_UA |
dc.subject | Професіоналізм | uk_UA |
dc.subject | БДМУ | uk_UA |
dc.title | Мисленнєво-мовленевий компонент творчого саморозвитку майбутніх лікарів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету