Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorPervukhina, Svitlana
dc.contributor.authorМедвідь, А.М.
dc.contributor.authorСлухенська, Р.В.
dc.date.accessioned2021-07-17T07:02:04Z
dc.date.available2021-07-17T07:02:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationПервухіна С.М., Медвідь А.М., Слухенська Р.В. (2019). Мисленнєво-мовленевий компонент творчого саморозвитку майбутніх лікарів. Науково фахове видання «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». Вип. 62. Том 2. С. 186-190.uk_UA
dc.identifier.issn1992-5786
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/315
dc.description.abstractГармонійне поєднання гуманітарної підготовки майбутніх фахівців з їхнім професійним становленням є однією з проблем медичної освіти. Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України формують зміст соціально-гуманітарної підготовки в інтенсифікації та професіоналізації мовної, філософської, політологічної, культурологічної, соціологічної, фізичної культури та санаторного виховання тощо; творчий потенціал майбутнього лікаря шляхом впровадження нестандартних методів навчальної діяльності, організації пошукової та дослідницької діяльності, просування ініціативи пошуку власних цілей тощо.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectСтудент-медикuk_UA
dc.subjectКлінічне мисленняuk_UA
dc.subjectРозвиток творчих здібностейuk_UA
dc.subjectЯкісна освітаuk_UA
dc.subjectПрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectБДМУuk_UA
dc.titleМисленнєво-мовленевий компонент творчого саморозвитку майбутніх лікарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу