Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKivernik, Alexandr
dc.contributor.authorПрекурат, О.О.
dc.date.accessioned2021-07-17T08:08:33Z
dc.date.available2021-07-17T08:08:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКіверник О.В., Прекурат О.О. (2018). Здібності як складова особистісних досягнень підлітків. Молодий вчений. № 3.3 (55.3). С. 52-55.uk_UA
dc.identifier.issn(Print): 2304-5809
dc.identifier.issn(Online): 2313-2167
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/319
dc.description.abstractОдним із головних завдань загальноосвітньої школи, визначених Національною доктриною розвитку освіти, є створення належних умов для гармонійного розвитку кожної особистості, її творчої самореалізації. Майбутня трудова діяльність випускників загальноосвітніх шкіл висуває значні вимоги до рівня різнобічної сформованості особистості. У дослідженні представлено здібності дитини як складову, яка допомагає особистості проявити себе в повній мірі. Проаналізовано здібності як психічні властивості особистості. Розглянуто специфічні риси здібності, як складову, що забезпечує особистісні досягнення за Б. Тепловим. Виокремлено теорії здібностей людини як складова особистісних досягнень.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.subjectПідліткиuk_UA
dc.subjectОсобистісні досягненняuk_UA
dc.subjectЗдібностіuk_UA
dc.titleЗдібності як складова особистісних досягнень підлітківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу