Засадничі структурні компоненти виховання студентів у поліетнічних товариствах Чернівецького університету (1875 р. – кінця ХІХ ст.)
Abstract
У статті розглянуто основні структурні компоненти виховання в поліетнічних студентських товариствах Чернівецького університету. Дослідники аналізують виховання молоді в інтернаціональних об’єднаннях «Austria» й «Академічна читальня». Завданням діяльності товариств такого формату стало формування відданого короні, вихованого і дисциплінованого, елітного молодого представника австрійської нації. Авторами зроблено висновок, що товариства виконували роль освітньо-розважального закладу із сучасною бібліотекою і загальною метою спілкування у затишній атмосфері. Але виховання як провідний напрям діяльності декларувалося лише в двох групах - академічних товариствах і студентських корпораціях. Водночас наголошено на тому, що товариства були організовані як поліетнічні або етнічні спілки.