Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКифяк, Олександр
dc.date.accessioned2022-01-18T12:08:36Z
dc.date.available2022-01-18T12:08:36Z
dc.date.issued2020-11
dc.identifier.citationКифяк О.В. Маркетингові інструменти формування та розвитку туристичних дестинацій // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону: матеріали Міжн. наук.-практ. конференції, м. Чернівці (Україна) – м.Сучава (Румунія), 11-12 листопада 2020 р. – Чернівці: Технодрук, 2020. – 324 с. – С. 45-47.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3295
dc.description.abstractВизначено та узагальнено основні маркетингові інструменти формування та розвитку туристичних дестинаційuk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівці: Технодрукuk_UA
dc.subjectМаркетинг, дестинації, туризм, розвитокuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти формування та розвитку туристичних дестинаційuk_UA
dc.title.alternativeMarketing tools for the formation and development of tourist destinationsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу