dc.contributor.author | Kozhokar, Maryna | |
dc.contributor.author | Курнишев, Ю.А. | |
dc.contributor.author | Мосейчук, Ю.Ю. | |
dc.contributor.author | Kivernik, Alexandr | |
dc.date.accessioned | 2021-07-17T10:34:57Z | |
dc.date.available | 2021-07-17T10:34:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Кожокар М.В. Ю. Курнишев, Ю. Мосейчук, О. Ківерник. Системний підхід до проблеми підготовки майбутнього вчителя фізичної культури. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» 2019. Загальна педагогіка та історія педагогіки. Вип. 10. Т. 2. 2019. С. 126-129. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/329 | |
dc.description.abstract | У статті автори проаналізували застосування системного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя в педагогічному закладі вищої освіти, що дозволяє розробляти педагогічні цілі у двох аспектах: з погляду об’єктивно заданого соціального замовлення, що відображає громадські потреби в певній особистості та індивідуальності, і з погляду суб’єктивно заданого розвитку власне людини, що визначається її особливостями і потребами. Відповідно до цілісного підходу, сучасна система професійної педагогічної підготовки має бути орієнтована на мету, тобто на неперервний
соціально-моральний, загальнокультурний і професійний розвиток особистості вчителя фізичної культури. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Системний підхід | uk_UA |
dc.subject | Вчитель фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | Самовиховання | uk_UA |
dc.subject | Професійно-педагогічна підготовка | uk_UA |
dc.subject | Саморозвиток | uk_UA |
dc.title | Системний підхід до проблеми підготовки майбутнього вчителя фізичної культури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |