Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKozhokar, Maryna
dc.contributor.authorКурнишев, Ю.А.
dc.contributor.authorМосейчук, Ю.Ю.
dc.contributor.authorKivernik, Alexandr
dc.date.accessioned2021-07-17T10:34:57Z
dc.date.available2021-07-17T10:34:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКожокар М.В. Ю. Курнишев, Ю. Мосейчук, О. Ківерник. Системний підхід до проблеми підготовки майбутнього вчителя фізичної культури. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» 2019. Загальна педагогіка та історія педагогіки. Вип. 10. Т. 2. 2019. С. 126-129.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/329
dc.description.abstractУ статті автори проаналізували застосування системного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя в педагогічному закладі вищої освіти, що дозволяє розробляти педагогічні цілі у двох аспектах: з погляду об’єктивно заданого соціального замовлення, що відображає громадські потреби в певній особистості та індивідуальності, і з погляду суб’єктивно заданого розвитку власне людини, що визначається її особливостями і потребами. Відповідно до цілісного підходу, сучасна система професійної педагогічної підготовки має бути орієнтована на мету, тобто на неперервний соціально-моральний, загальнокультурний і професійний розвиток особистості вчителя фізичної культури.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectСистемний підхідuk_UA
dc.subjectВчитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectСамовихованняuk_UA
dc.subjectПрофесійно-педагогічна підготовкаuk_UA
dc.subjectСаморозвитокuk_UA
dc.titleСистемний підхід до проблеми підготовки майбутнього вчителя фізичної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу