Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorVenher, Yevgeniy
dc.date.accessioned2022-01-20T10:14:39Z
dc.date.available2022-01-20T10:14:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationВенгер Є. І. Digital-маркетинг: cучасні тренди та переваги. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2017. Вип. 4. С. 204-213.uk_UA
dc.identifier.issn2310-8185
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3377
dc.description.abstractУ статті аналізуються сучасні тенденції використання інструментів та методів цифрового маркетингу в економічній діяльності. Звернуто увагу на особливості розвитку цифрових технологій протягом останніх років. Розглянуто основні принципи digital-маркетингу та канали отримання і розповсюдження інформації, які на теперішній час використовуються у цифровому маркетингу. Наведено неефективні маркетингові прийоми, які у найближчому майбутньому поступляться місцем більш прогресивним цифровим інструментам продажів. Виділено основні переваги цифрового маркетингу та розглянуто ключові відмінності від традиційних засобів комунікацій, інтернет-маркетингу.uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectdigital-маркетинг, інтернет-маркетинг, цифрові технології, бренд, медіаuk_UA
dc.titleDigital-маркетинг: cучасні тренди та перевагиuk_UA
dc.title.alternativeDIGITAL-MARKETING: CURRENT TRENDS AND ADVANTAGESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу