Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманюк, Надія Василівна
dc.contributor.authorRomaniuk, Nadiia
dc.date.accessioned2022-01-20T10:40:49Z
dc.date.available2022-01-20T10:40:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРоманюк Н.В. Практики зарубіжних країн в просторовій організації освітніх мереж. Вісник ЧТЕІ КНТЕ. Економічні науки. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. 2019. Випуск ІIІ-IV (75-76). С.238-249.uk_UA
dc.identifier.issn2310-8185
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3378
dc.description.abstractУ статті узагальнені окремі зарубіжні практики створення та трансформації регіональних освітніх мереж. Аргументовано, що формування регіональних освітніх мереж необхідно будувати на основі узагальнення, розуміння та адаптації світового досвіду стосовно регіонального розвитку. Розглянуто особливості просторової організації освітніх мереж Австрії, Франції, Нідерландів, Німеччини, США. Розглянуто сучасні моделі та інноваційні технології формування та розвитку регіональних освітніх мереж, зарубіжні мережеві проекти та програми. Узагальнено, найбільш вживані інструментами формування та трансформації регіональних освітніх мереж.uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectосвітня мережаuk_UA
dc.subjectрегіональна освітня мережаuk_UA
dc.subjectосвітній хабuk_UA
dc.subjectтехнопаркuk_UA
dc.subjectтехнополісuk_UA
dc.subjectвузол регіональної мережіuk_UA
dc.titleПрактики зарубіжних країн в просторовій організації освітніх мережuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу