Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКифяк, Олександр
dc.date.accessioned2022-01-20T20:12:23Z
dc.date.available2022-01-20T20:12:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКифяк О.В. Роль маркетингу у розвитку сільських територій // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки в контексті інтеграції України в європейський науково-інноваційний простір: Матеріали XXIII Міжнародної наук.-практ. конференції, 4-5 жовтня 2018 р., Одеса, Україна / НАНУ, ДУ «Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України», Київ. Видавництво «Фенікс», 2018. 392 с. С. 169-171. URL: https://economics.opu.ua/files/science/ probl_innov_rozv/2018/tezy.pdf).uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-136-593-2
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3394
dc.description.abstractУзагальненоосновні чинники, що формують потенціал території, визначено роль маркетингових інструментів у процесах регіонального розвитку.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиїв: Видавництво «Фенікс»uk_UA
dc.subjectмаркетинг, сільські території, розвитокuk_UA
dc.titleРоль маркетингу у розвитку сільських територійuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу