Show simple item record

dc.contributor.authorВардеванян, Вардан
dc.contributor.authorVardevanyan, Vardan
dc.contributor.authorVardevanian, Vardan
dc.date.accessioned2022-01-21T08:28:29Z
dc.date.available2022-01-21T08:28:29Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationВардеванян В. А. Проблемні аспекти формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. Вип. ІV. (68) Економічні науки. 240 с. С. 82 – 91.uk_UA
dc.identifier.issn2310-8185 (print)
dc.identifier.issn2414-5831 (online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3396
dc.description.abstractВикладені основні проблеми формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Досліджено типологію іміджу підприємства за функціональним підходом. Розглянуто суть та взаємодію дзеркального, поточного, бажаного та ідеального іміджу підприємства. Дзеркальний імідж розглядається як думка, що сформувалася у контактних груп в параметрах та оцінках, визначених підприємством. Поточний імідж – як імідж, що реально сформувався. Ідеальний імідж – як імідж-еталон. Бажаний імідж – імідж, який хотіла б мати фірма. Описано процес зміцнення поточного іміджу підприємства. Це досягається завдяки розширенню «ядра» іміджу. «Ядро» іміджу утворюється унаслідок співпадіння характеристик поточного та ідеального іміджу. Чим більше спільних характеристик поточного та ідеального іміджу, тим ширше «ядро» іміджу. Чим ширше «ядро» іміджу, тим міцніший імідж компанії на ринку. The main problems of formation of image of enterprises of hotel and restaurant business are described. Typology of the image of the company by functional approach is investigated. The nature and interaction of mirror image, current, desired and ideal enterprise image are under the consideration. Mirror image is considered as an opinion formed from the contact groups in the parameters and assessments of certain company. Current image is viewed as the image that actually emerged. Ideal image is viewed as the image-etalon. The desired imageis viewed as the image that the firm would like to have. The process of strengthening the current image of the company is described. This is achieved through the extension of the core image. The core of image is formed as a result of the match of characteristics of current and ideal image. The more common are characteristics of current and ideal image, the wider is the "core" image. The wider is the "core" image, the stronger is the company image in the market.uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.publisherЧернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університетуuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectдзеркальний іміджuk_UA
dc.subjectпоточний іміджuk_UA
dc.subjectбажаний іміджuk_UA
dc.subjectідеальний іміджuk_UA
dc.subject«ядро» іміджуuk_UA
dc.subjectімідж готелюuk_UA
dc.subjectімідж ресторануuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectmirror imageuk_UA
dc.subjectcurrent imageuk_UA
dc.subjectthe desired imageuk_UA
dc.subjectthe ideal imageuk_UA
dc.subjectthe core imageuk_UA
dc.subjectthe image of the companyuk_UA
dc.subjectthe image of the restaurantuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУuk_UA
dc.title.alternativePROBLEMATIC ASPECTS OF IMAGE FORMATION OF THE ENTERPRISES OF HOTEL AND RESTAURANT BUSINESSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record