Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKrupenna, Inga
dc.contributor.authorGavrysh, Iryna
dc.contributor.authorBudnikevich, Iryna
dc.date.accessioned2022-01-21T09:22:59Z
dc.date.available2022-01-21T09:22:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationБуднікевич І.М. Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону / І.М. Буднікевич, І.І. Гавриш, І.А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – 2018. – Вип. 48, ч. І.uk_UA
dc.identifier.issn2306-4420
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3401
dc.description.abstractВ статті розглянуто роль інструментів подієвого маркетингу (event marketing) в процесах формування та розвитку привабливості регіону та окремих сфер регіональної економіки. Акцентовано увагу на відсутності концептуального обґрунтування подієвого маркетингу та на дилетантському підході до застосування його технологій на регіональному рівні. Визначено суть, мету та завдання подієвого маркетингу, які повинні орієнтуватися на встановлення довготривалих повторюваних контактів з цільовими аудиторіями. Розглянуто категорію «знакові регіональні події», які виступають як інструмент регіональної політики привабливості та елемент стратегій просування регіону загалом та індустрії гостинності, зокрема. Узагальнено європейський досвід проведення гастрономічних / продуктових фестивалів і зроблено висновок, що вони заслуговують на особливу увагу в програмах просування привабливості індустрії гостинності та туристичного бізнесу території. Розглянуто досвід Чернівецької області щодо організації знакових регіональних подій та їх вплив на розвиток індустрії гостинності. Зроблено висновок, що для успішного просування регіонального туристичного продукту на цільовий ринок гравці готельного, ресторанного, туристичного ринку Буковини (в його українській та румунській складовій) повинні створювати ексклюзивний туристичний продукт та просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки»uk_UA
dc.subjectevent marketinguk_UA
dc.subjectспеціальні подіїuk_UA
dc.subjectзнакові регіональні подіїuk_UA
dc.subjectподієвий маркетингuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectгастрономічні фестиваліuk_UA
dc.subjectпрограмма просуванняuk_UA
dc.titleEVENT-МАРКЕТИНГ В ПРОГРАМАХ ПРОСУВАННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ РЕГІОНУuk_UA
dc.title.alternativeEVENT-MARKETING IN PROGRAMS OF PROMOTION INDUSTRY OF THE HOTEL HOSPITALITY OF THE REGIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу