Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKrupenna, Inga
dc.contributor.authorBudnikevich, Iryna
dc.contributor.authorGavrysh, Iryna
dc.date.accessioned2022-01-21T09:38:55Z
dc.date.available2022-01-21T09:38:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationБуднікевич І.М. Інструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш, І. А. Крупенна / Ефективна економіка. – 2018. – №10uk_UA
dc.identifier.issn2307-2105
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3406
dc.description.abstractВ статті розглянуті теоретичні та прикладні аспекти застосування інструментів формування та реалізації потенціалу регіону в рамках маркетингового та іміджевого підходів. Підкреслено виняткову роль інструментарію територіального маркетингу як у формуванні потенціалу країн, регіонів та міст, так і в підвищенні ефективності його використання. Визначено суть маркетингового та іміджевого підходу до потенціалу регіону, звернено увагу на критерії оцінки іміджевої привабливості регіону. Наведені реальні приклади зарубіжної практики (Іспанії, Німеччини, Великобританії Польщі) щодо використання маркетингових інструментів реалізації наявного потенціалу та прихованих можливостей. На основі опрацювання теоретичних розробок, практичних прикладів функціонування маркетингових підрозділів в органах місцевої та державної влади, публічноправових інститутів муніципального маркетингу, власних напрацювань та нових здобутків маркетингової практики запропоновано низку конкретних заходів та маркетингових інструментів, які сформують можливості ефективного використання потенціалу територій.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕлектронний журнал «Ефективна економіка»uk_UA
dc.subjectпотенціал регіонуuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.subjectіміджевий підхідuk_UA
dc.subjectтериторіальний маркетингuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UA
dc.titleІнструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхідuk_UA
dc.title.alternativeTOOLS FOR THE FORMATION AND REALIZATION OF THE POTENTIAL OF THE REGION: MARKETING AND IMAGE APPROACHuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу