Show simple item record

dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна
dc.contributor.authorБуднікевич, Ірина Михайлівна
dc.contributor.authorКрупенна, Інга Анатолівна
dc.date.accessioned2022-01-21T09:39:34Z
dc.date.available2022-01-21T09:39:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2306-4420
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3407
dc.description.abstractВ статті розглянуто роль інструментів подієвого маркетингу (event marketing) в процесах формування та розвитку привабливості регіону та окремих сфер регіональної економіки. Акцентовано увагу на відсутності концептуального обґрунтування подієвого маркетингу та на дилетантському підході до застосування його технологій на регіональному рівні. Визначено суть, мету та завдання подієвого маркетингу, які повинні орієнтуватися на встановлення довготривалих повторюваних контактів з цільовими аудиторіями. Розглянуто категорію «знакові регіональні події», які виступають як інструмент регіональної політики привабливості та елемент стратегій просування регіону загалом та індустрії гостинності, зокрема. Узагальнено європейський досвід проведення гастрономічних / продуктових фестивалів і зроблено висновок, що вони заслуговують на особливу увагу в програмах просування привабливості індустрії гостинності та туристичного бізнесу території. Розглянуто досвід Чернівецької області щодо організації знакових регіональних подій та їх вплив на розвиток індустрії гостинності. Зроблено висновок, що для успішного просування регіонального туристичного продукту на цільовий ринок гравці готельного, ресторанного, туристичного ринку Буковини (в його українській та румунській складовій) повинні створювати ексклюзивний туристичний продукт та просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки»uk_UA
dc.relation.ispartofseries48;116-123
dc.subjectподієвий маркетинг, event marketing, спеціальні події, знакові регіональні події, привабливість регіону, індустрія гостинності, програми просування, гастрономічні фестивалі.uk_UA
dc.titleEvent-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіонуuk_UA
dc.title.alternativeEvent-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіонуuk_UA
dc.title.alternativeEvent-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record