НОВІ ПОСЛУГИ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ, АДАПТАЦІЇ ТА МОДИФІКАЦІЇ
Переглянути
Дата
2017Автор
Gavrysh, Iryna
Budnikevich, Iryna
Krupenna, Inga
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Розглянуто практику впровадження, адаптації та модифікації нових послуг e системі
маркетингу готельних підприємств. Обґрунтовано необхідність постійного впровадження
інновацій в процесах пошуку точки диференціації на висококонкурентному ринку готельних
послуг. Розглянуто підхід до класифікації форм та видів інновацій та наведені приклади їх
реалізації в готельному бізнесі. Звернуто увагу на необхідність виділення піонерних,
модифікуючих, адаптаційних інновацій та псевдоінновацій при розробці теоретичних та
прикладних аспектів маркетингової діяльності закладів готельного бізнесу. Наведено
приклади використання технологічних новацій в практиці провідних готелів, які визначають
сучасність готельного закладу та його можливість конкурувати. Звернуто увагу на
необхідність розробки готелями послуги, які адаптують популярні новації в соціальній сфері,
формують партнерські стосунки з місцевою громадою, презентують соціальну
відповідальність закладу. Окремо досліджено сучасну тенденцію в готельному бізнесі –
«дружній готель» (Friendly Hotels, Pets Friendly)» з гарантованою можливістю проживання
домашніх тварин. Розглянуті аргументи доцільності активного впровадження такої опції з
точки зору маркетингу.