dc.contributor.author | Гавриш, Ірина Іванівна | |
dc.contributor.author | Буднікевич, Ірина Михайлівна | |
dc.contributor.author | Крупенна, Інга Анатолівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-21T09:46:13Z | |
dc.date.available | 2022-01-21T09:46:13Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 2307-2105 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3409 | |
dc.description.abstract | В статті розглянута туристично-рекреаційна привабливість регіону як сукупністю стійких
уявлень та вражень туриста чи рекреанта про умови, властивості, ознаки,
характеристики, можливості та обмеження, які дозволяють використовувати дану
територію з туристичними, оздоровчими, пізнавальними цілями та які формують
ставлення цільових аудиторій до конкретного регіону. Відмічено, що рекреаційна
привабливість демонструє наскільки цікавим є туристично-рекреаційний комплекс для
туристів та відпочиваючих, і свідчить про її перспективність для бізнесу та інвестицій
пов’язаних з курортним та туристичним бізнесом.
Зроблено висновок, що туристична привабливість регіонів визначається не тільки унікальним
природно-географічним ландшафтом та культурно-історичними дестинаціями, а й рівнем
розвитку туристичної інфраструктури і туристичного комфорту, без розвитку яких
неможливо досягти належного рівня туристичної привабливості, але існує ризик втратити
лояльність з боку туристів. Наголошено, що формування та підвищення туристичної та
рекреаційної привабливості регіонів неможливе без застосування маркетингових
інструментів.
Узагальнено досвід зарубіжних країн (Німеччини, США) з використання маркетингових
інструментів підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону.
Визначено, що успішні практики підвищення туристичної привабливості зарубіжних країн
базуються на Концепції стійкого розвитку туризму, актуальність реалізації якої пов’язана не
тільки з важливістю туризму як джерела національного багатства, а й також з негативними
екстерналіями, що руйнують саму основу, на якій тримається функціонування і успішний
розвиток туризму – жага до швидкого отримання прибутку, шкода навколишньому
середовищу, місцевій громаді тощо.
Розроблені пропозиції щодо укладання профілю привабливості туристично-рекреаційного
комплексу регіону. В якості перспективного напрямку розвитку туристичної привабливості
Чернівецької області запропоновано створення туристично-рекреаційного кластеру | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Електронний журнал «Ефективна економіка» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 2; | |
dc.subject | туристично-рекреаційна привабливість, регіон, туристично-рекреаційний комплекс, маркетинговий підхід, маркетингові інструменти. | uk_UA |
dc.title | Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону | uk_UA |
dc.title.alternative | Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону | uk_UA |
dc.title.alternative | Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |