Нові послуги в системі маркетингу готельних підприємств: практика впровадження, адаптації та модифікації
Переглянути
Дата
2007Автор
Гавриш, Ірина Іванівна
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Крупенна, Інга Анатолівна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Розглянуто практику впровадження, адаптації та модифікації нових послуг e системі
маркетингу готельних підприємств. Обґрунтовано необхідність постійного впровадження
інновацій в процесах пошуку точки диференціації на висококонкурентному ринку готельних
послуг. Розглянуто підхід до класифікації форм та видів інновацій та наведені приклади їх
реалізації в готельному бізнесі. Звернуто увагу на необхідність виділення піонерних,
модифікуючих, адаптаційних інновацій та псевдоінновацій при розробці теоретичних та
прикладних аспектів маркетингової діяльності закладів готельного бізнесу. Наведено
приклади використання технологічних новацій в практиці провідних готелів, які визначають
сучасність готельного закладу та його можливість конкурувати. Звернуто увагу на
необхідність розробки готелями послуги, які адаптують популярні новації в соціальній сфері,
формують партнерські стосунки з місцевою громадою, презентують соціальну
відповідальність закладу. Окремо досліджено сучасну тенденцію в готельному бізнесі –
«дружній готель» (Friendly Hotels, Pets Friendly)» з гарантованою можливістю проживання
домашніх тварин. Розглянуті аргументи доцільності активного впровадження такої опції з
точки зору маркетингу.