Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФень, Катерина Сергіївна
dc.contributor.authorФень, Катерина Сергіївна, Алла Дмитрівна Чикуркова
dc.contributor.authorFen, Kateryna
dc.contributor.authorChykurkova, Alla
dc.date.accessioned2022-01-21T10:41:47Z
dc.date.available2022-01-21T10:41:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2309-1533
dc.identifier.issn2309-1533
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3412
dc.description.abstractВ умовах невизначеності та мінливості зовнішнього середовища, конкурентної боротьби, кон’юнктурних коливань економіки, подолання наслідків світової фінансової кризи для успішного і довготривалого функціонування підприємства на ринку вирішального значення набуває становлення та розвиток системи управління конкурентоспроможністю. Процес формування конкурентоспроможності підприємств є досить складним з огляду на значну кількість різноманітних загроз зовнішнього і внутрішнього походження, що перешкоджають забезпеченню стійкості, стабільності та ефективному розвитку підприємств.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауково-виробничий журнал «Інноваційна економіка»uk_UA
dc.relation.ispartofseries№1-2 (78).;С. 107-113.
dc.relation.ispartofseriesВип. №1-2 (78).;С. 107-113.
dc.titleФормування позитивного іміджу в системі управління конкурентоспроможністю підприємствuk_UA
dc.title.alternativeФормування позитивного іміджу в системі управління конкурентоспроможністю підприємствuk_UA
dc.title.alternativeФормування позитивного іміджу в системі управління конкурентоспроможністю підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу