dc.contributor.author | Гавриш, Ірина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-22T14:58:48Z | |
dc.date.available | 2022-01-22T14:58:48Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 2308-8559 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3472 | |
dc.description.abstract | Обґрунтовано доцільність застосування бенчмаркінгових технологій для відбору найбільш
продуктивних та успішних практик зарубіжного досвіду у сфері регіонального управління та місцевого
самоврядування. Адаптовано загальний підхід до методології бенчмаркінгу для визначення успішних
практик формування та підвищення інвестиційної привабливості регіону. Розглянуто досвід Польщі та її
регіонів (Малопольське воєводство), які застосовуючи маркетингові інструменти, демонструють успіхи в
залученні інвестицій. Озвучена ідея створення в регіонах України своєрідної «єдиної точки контакту» для
інвестора у формі «Агентств із залучення і просування прямих інвестицій в регіон».
За результатами бенчмаркінгу нами були виділені маркетингові технології та інструменти
формування/розвитку інвестиційної привабливості регіону. Зазначено, що маркетинговий підхід в
бенчмаркінгу орієнтується на цільові аудиторії і виділяє ті інструменти, які надають синергійний ефект
регіональним механізмам, тобто впливають на формування та розвиток декількох видів привабливості
регіону. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Економічний форум | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 4;70-79 | |
dc.subject | Ключові слова: бенчмаркінг, зарубіжні успішні практики, інвестиційна привабливість, регіональна політика привабливості, маркетинговий підхід, регіональний маркетинг, маркетингові інструменти. | uk_UA |
dc.title | Відбір найкращих зарубіжних маркетингових практик регіональної політики інвестиційної привабливості методом бенчмаркінгу | uk_UA |
dc.title.alternative | Відбір найкращих зарубіжних маркетингових практик регіональної політики інвестиційної привабливості методом бенчмаркінгу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |