Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна
dc.date.accessioned2022-01-22T17:47:03Z
dc.date.available2022-01-22T17:47:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2519-240Х
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3480
dc.description.abstractНа сьогодні немає чітко визначеного поняття інвестиційної привабливості як обєкту маркетингового впливу, не систематизовані чинники формування, розвитку, зміни, модифікації, збереження, використання, зниження, інвестиційної привабливості. Розглянуто економічну категорію інвестиійна привабливість. Вивчено та класифіковано наукові підходи щодо характеристики інвестиційної привабливості та описана важливість маркетингового підходу до визначення даної категорії.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наук. праць.uk_UA
dc.relation.ispartofseries773-774;126-130
dc.subjectпривабливість, інвестиційна привабливість, маркетиговий підхід, інвестиційний підхід, інтегральний підхід, середовищний підхід, факторний підхід, маркетингові стратегіїuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти інвестиційної привабливості регіону: маркетинговий підхідuk_UA
dc.title.alternativeТеоретичні аспекти інвестиційної привабливості регіону: маркетинговий підхідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу