Show simple item record

dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна
dc.contributor.authorБуднікевич, Ірина Михайлівна
dc.contributor.authorКлипач, Андрій Ярославович
dc.date.accessioned2022-01-22T18:09:49Z
dc.date.available2022-01-22T18:09:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2519-240Х
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3482
dc.description.abstractОбгрунтовано пріоритет молодіжних сегментів при розробці міських стратегій. Розглянуто концепцію "Місто, дружнє до студентів" як приклад розробки адресного міського продукту. Зроблено актент на необхідності активізації творчої та культурної складавоїміських молодіжних програм за рахунок підвищення якості та удосконалення змісту освіти у галузі мистецтва, культури, інновацій. Презентовані результати маркетингового дослідження "Оцінкакреативного потенціалу міста Чернівці".uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наук. праць.uk_UA
dc.relation.ispartofseries777-778;125-132
dc.subjectмаркетинг міста, маркетингові концепції,маркетингове середовище, адаптивність, міський продукт, стратегії міського розвитку,просуванняuk_UA
dc.titleМаркетингова концепція адаптивного просування міського продукту з урахуванням соціальних та культурних особливостей територіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record