Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorBabukh, Ilona
dc.contributor.authorVatamaniuk, Nastia
dc.date.accessioned2022-01-23T09:12:12Z
dc.date.available2022-01-23T09:12:12Z
dc.date.issued2018-05-10
dc.identifier.citationBabukh I., Vatamaniuk N. Brand of the territory as its marketing resource. Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 10-12 травня 2018 р., (Чернівці (Україна)-Сучава (Румунія). Чернівці : ЧНУ. 2018. С. 29-30.uk_UA
dc.identifier.other332.14(08)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3514
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університетuk_UA
dc.titleBrand of the territory as its marketing resourceuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу