dc.description.abstract | Проблема особистісного розвитку в
сучасній освіті має особливе значення та опирається на ґрунтовні знання,
уміння взаємодіяти, творчість, мобільність. Навчальна пізнавальна діяльність
відбувається зазнаючи впливу певних спонукань і стимулів, які складають
рушійні сили пізнавальної активності школярів.
Серед стимулів виокремлюються уявлення, інтереси, потреби, ідеали,
ціннісні орієнтації, переконання, прагнення учнів та ін. Завдяки ним
утворюються мотиви до здійснення навчальної діяльності або мотиваційна
сфера молодших школярів. А розвиток конкретних нахилів і здібностей, який
сприятиме становленню в міжособистісних відносинах і самодостатності
дітей, можливий під час використання дидактичних ігор у початковій школі. | uk_UA |