Show simple item record

dc.contributor.authorКУШНІРЮК, ІРИНА ІВАНІВНА
dc.date.accessioned2022-02-01T13:07:55Z
dc.date.available2022-02-01T13:07:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3599
dc.description.abstractПроблема особистісного розвитку в сучасній освіті має особливе значення та опирається на ґрунтовні знання, уміння взаємодіяти, творчість, мобільність. Навчальна пізнавальна діяльність відбувається зазнаючи впливу певних спонукань і стимулів, які складають рушійні сили пізнавальної активності школярів. Серед стимулів виокремлюються уявлення, інтереси, потреби, ідеали, ціннісні орієнтації, переконання, прагнення учнів та ін. Завдяки ним утворюються мотиви до здійснення навчальної діяльності або мотиваційна сфера молодших школярів. А розвиток конкретних нахилів і здібностей, який сприятиме становленню в міжособистісних відносинах і самодостатності дітей, можливий під час використання дидактичних ігор у початковій школі.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record