dc.contributor.author | Мазуряк, Іванна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T13:14:27Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T13:14:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3602 | |
dc.description.abstract | Актуальним питанням сучасної освіти є
пошук і усунення причин труднощів, що виникають у дітей при засвоєнні
шкільної програми. З прискоренням інтенсифікації навчання, впровадженням
нових ускладнених програм і створення інноваційних установ відзначається
значне зростання числа учнів, які не справляються навіть з традиційною
шкільною програмою. Труднощі навчання дітей, засвоєння ними знань
обумовлені цілим рядом зовнішніх і внутрішніх факторів.
Освіта сьогодення складає соціальний соціальний інститут, як одну із
ключових ланок суспільства. Її зміст повинен відображати стан суспільства,
постійний еволюційний рух.
Працездатність є інтегральним показником впливу на людину оточуючих
умов життєдіяльності. Працездатність багато в чому відображає успішність
адаптації людини до навколишнього середовища. У молодших школярів вона є
також показником шкільної зрілості, одним з факторів здатності до навчання. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk_UA |