Show simple item record

dc.contributor.authorМазуряк, Іванна Олександрівна
dc.date.accessioned2022-02-01T13:14:27Z
dc.date.available2022-02-01T13:14:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3602
dc.description.abstractАктуальним питанням сучасної освіти є пошук і усунення причин труднощів, що виникають у дітей при засвоєнні шкільної програми. З прискоренням інтенсифікації навчання, впровадженням нових ускладнених програм і створення інноваційних установ відзначається значне зростання числа учнів, які не справляються навіть з традиційною шкільною програмою. Труднощі навчання дітей, засвоєння ними знань обумовлені цілим рядом зовнішніх і внутрішніх факторів. Освіта сьогодення складає соціальний соціальний інститут, як одну із ключових ланок суспільства. Її зміст повинен відображати стан суспільства, постійний еволюційний рух. Працездатність є інтегральним показником впливу на людину оточуючих умов життєдіяльності. Працездатність багато в чому відображає успішність адаптації людини до навколишнього середовища. У молодших школярів вона є також показником шкільної зрілості, одним з факторів здатності до навчання.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record