Показати скорочений опис матеріалу
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
dc.contributor.author | Мазуряк, Іванна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T13:14:27Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T13:14:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3602 | |
dc.description.abstract | Актуальним питанням сучасної освіти є пошук і усунення причин труднощів, що виникають у дітей при засвоєнні шкільної програми. З прискоренням інтенсифікації навчання, впровадженням нових ускладнених програм і створення інноваційних установ відзначається значне зростання числа учнів, які не справляються навіть з традиційною шкільною програмою. Труднощі навчання дітей, засвоєння ними знань обумовлені цілим рядом зовнішніх і внутрішніх факторів. Освіта сьогодення складає соціальний соціальний інститут, як одну із ключових ланок суспільства. Її зміст повинен відображати стан суспільства, постійний еволюційний рух. Працездатність є інтегральним показником впливу на людину оточуючих умов життєдіяльності. Працездатність багато в чому відображає успішність адаптації людини до навколишнього середовища. У молодших школярів вона є також показником шкільної зрілості, одним з факторів здатності до навчання. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету