Show simple item record

dc.contributor.authorСередюк, Аліна Тарасівна
dc.date.accessioned2022-02-01T13:15:01Z
dc.date.available2022-02-01T13:15:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3603
dc.description.abstractВ умовах сьогодення, коли постійно ускладнюється зміст знань та завдань, що ставляться перед школярами в освітньому процесі початкової школи, в якій активно проходить реалізація положень Концепції Нової української школи, працювати за традиційною системою неможливо, оскільки не кожен учень може освоїти складну навчальну програму. Адже дуже часто в одному класі навчаються учні із дуже високим рівнем розвитку, яким потрібен підбір складніших видів завдань, розв’язання яких мотивуватиме їх подальшу пізнавальну діяльність, та учнів з дуже низьким рівнем розвитку, які, в свою чергу, потребують простіших видів завдань, щоб не втратити повністю прагнення до здобуття знань у зв’язку з тим, що в них не все виходить. Водночас особливість учнів молодшого шкільного віку полягає в тому, що вони прагнуть перемог, схвалення досягнень та мотивації, нових ідей.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record