Показати скорочений опис матеріалу
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
dc.contributor.author | Середюк, Аліна Тарасівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T13:15:01Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T13:15:01Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3603 | |
dc.description.abstract | В умовах сьогодення, коли постійно ускладнюється зміст знань та завдань, що ставляться перед школярами в освітньому процесі початкової школи, в якій активно проходить реалізація положень Концепції Нової української школи, працювати за традиційною системою неможливо, оскільки не кожен учень може освоїти складну навчальну програму. Адже дуже часто в одному класі навчаються учні із дуже високим рівнем розвитку, яким потрібен підбір складніших видів завдань, розв’язання яких мотивуватиме їх подальшу пізнавальну діяльність, та учнів з дуже низьким рівнем розвитку, які, в свою чергу, потребують простіших видів завдань, щоб не втратити повністю прагнення до здобуття знань у зв’язку з тим, що в них не все виходить. Водночас особливість учнів молодшого шкільного віку полягає в тому, що вони прагнуть перемог, схвалення досягнень та мотивації, нових ідей. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету